Sa facem o incercare

Cum spuneam, am ceva treabă. După ce m-am jucat, nu, după ce am înnebunit un puzzle şi am început un nou roman, ţinând cont că mâine voi încerca să scriu cât mai mult şi cât mai bine, m-am gândit să facem un sondaj. Eu sunt convinsă că majoritatea cititorilor mei au peste 33 ani, aşa că mi-am zis să mă conving. Aşa că vă rog să votaţi. Să vedem împreună care e media de vârstă a acestui blog.

Sondajul va fi valabil până poimâine la prânz. Aşa că vă rog 😀 , cu încredere 😉

26 comentarii la “Sa facem o incercare

  1. te molipsişi 😛 … să nu ne ieşim din mînă cu votatul
    bun , ţac/pac … da’ să fie clar : cnp-ul îi una starea mea m(i)entală … cu totul şi cu totul altceva
    poate , cînd îţi faci timp , ne şi explici motivaţia motivaţiei 😉
    cutie-n cutie-n cutie 😆
    ador Matrioşele !!! ( şi le dau nume diferit fiecăreia dar , din păcate n-am decît una cu 6 )
    spor la orice treabă ai

  2. Cella, normal ca va spun si motivele, ca doar nu o fac asa de dragul meu 😀 Ziceam ca eu cred ca am cititori peste 33 de ani, normal, asta m-ar face mandra din n motive 😉 Dar va explic maine.

  3. Majoritatea au peste 30 de ani ai vrut să zici, aşa scrie şi în poll, da? 😛 Nu de alta, altfel mă simt minoritară şi nu aş fi singura. Încă vreo două săptămâni şi e bună şi varianta ta 😀 Dar, până atunci, încă am 32, clar? :)))

  4. Oana
    Oi avea eu peste 60 de ani bine,dar de cand sunt cu voi pe bloage ma simt de varsta voastra !Copil,tata Borgo 😛

  5. fiecare om are o perspectiva ,fiecare om vede colorat calea pe care trebuie sa o urmeze astfel ca si scrierele sunt percepute diferit-omul isi imagineaza in mod unic scena descrisa intr-o opera pentru ca el insusi este unic.”copilul din noi” nu va fi dat disparut niciodata fie ca invatam sa privim responsabil anumite lucruri.
    fiind eleva in clasa a12a ,mica experienta pe care am acumulat-o este doar baza responsabilitatii,astfel ca varsta pentru citit nu are o limita inferioara sau superioara(ca la matematica).
    cat mai multe carti din mainile unei „regine”.

  6. Sparow, multumesc mult! Din modul tau de-a gandi, imi pari a fi mult mai mare. Ai mare dreptate, sper sa ne mai vedem. Si bine ai venit!

  7. Eu am votat la 40-60 desi sunt mai aproape de 60 (nici nu-mi vine sa cred, cand o fi trecut?). Azi, cand am sosit de la servici, am avut placuta surpriza de a gasi acasa „Razboiul reginelor” dar pe care, din pacate, deja mi-o arestase sotia. Daca nu cumva va urma fiul meu, o voi savura si eu. Cum o fi, cum n-o fi, principalu-i c-o am in casa! O seara minunata Printeso!

  8. Nea Costache, multi inainte! Sa ne vedem si la o suta de ani, poate chiar si zece minute in realitate.
    Din pacate, cu reginele cam asta se intampla, din experienta le tot aresteaza sotiile, Trexel stie 😀

  9. Poate ca sunt in oarece intarziere…chiar conteaza varsta inscrisa in buletin?Cred ca avem varsta pe care o traim!
    Cineva vorbea de” copilul din noi”; cata vreme el , copilul, exista, toti, indiferent de cat arata”rabojul”,vom fi tineri, iar lumea va arata mai frumos!

  10. Blue, deja? SI eu puneam pariu pe vreo 18 😀

    Doamna Rizea, stiu ca varsta sufleteasca conteaza, dar de data asta e vorba de altceva.

Lasă un răspuns

