Cum se face un brad:

Pasul 1:

Începem cu o pauză, la câtă muncă o să fie….

12

Pasul 2:

Alegem globurile.

2

Pasul 3:

Încercăm instalaţiile.

 

3

Pasul 4:

Facem o vrajă şi gata, a ieşit şi pomul.

 

4

Pasul 5:

Cercetăm, poate că vraja n-a ieşit bine.

5

Pasul 6:

Să zicem, oricum am obosit.

6

Pasul 7:

Înapoi la somn, că bradul mai aşteaptă.

ultima1

19 comentarii la “Cum se face un brad:

  1. sa-ti fie de bine! l-am facut si eu p-al meu saptamana trecuta 😉
    somn usior, noapte buna si maine dimineata o sa-ti bei cafeaua in aroma bradului 😉
    anul asta am impodobit unul artificial, mi-a fost mai comod asa 😉 si imi plac la nebunie brazii albi cu tenta albastruie 😉

  2. Va spun eu cum e faza cu vraja, intre pasul 3 si 4, sotzul baga la greu, pune beteala, pune instalatia, etc, etc. Apoi vine vrajitoarea ( cea ce face vraji, nu ? 🙂 ) si face rectificarile pe un ton de mai mai sa se sparga globurile, aia nu e bine, aia mai incolo, ala de ce l-ai pus acolo, ……
    Apoi bradul e gata si incepe curatenia si stransul cutiilor. 😦

  3. numa atîtea globuri şi jucărele ?
    eu „fac” doi brazi … da’ încă nu m-a atins spiritul 😆
    aştept să mi-i împodobească moşu’ că Rita-i blazată

  4. @pentru bot imblanit,,,Dragostea de omenire, care nu se sprijină pe patriotism, pe dragostea
    pentru naţiunea ta, nu este decît o iluzie, iar cei ce se laudă că iubesc
    pe toată lumea, o fac pentru a demonstra că de fapt nu iubesc pe nimeni.
    Johann Herder
    si daca te nasteai in leshoto,,dansai dansu ploii,canci carti ,canci te veu ,canci idei,,

  5. Silviu, te rog eu, lasa-mi pisoiul in pace, el nici nu stie ca exista mosul, nu i-am spus, de teama sa nu imi ceara cadouri 😀
    p.S: Imi place „bot imblanit”

    Stefan, da, da, ti se pare ca ai fi vrut. In realitate ii place sa incurce ceva de speriat 😛

  6. Nu faci tu asa ceva,,esti de treaba,,renunt sa ma mai razboiesc cu bot imblanit,depun armele,el cu ale lui eu cu ale mele,,ce zici??

  7. 0k ok vin sarbatorile sa stea in inima doar iubirea,il iert pe bot imblanit si tie iti multumesc de intelegere:)

Lasă un răspuns

