Pentru o soarta mai buna

Bine, cu Vadim nu v-am amuzat, cu ICR-ul nu v-am convins. Bradul cica e precum guvernul. Ce să mai facă omul? Aşa că m-am gândit să vă sensibilizez. Să vă spun povestea unor copii. Nu eu, povestea o veţi afla de la Isabelle, eu am să dau doar copy/paste peste poezia aceea minunată. Fiind în apropierea sărbătorilor de iarnă, poate că ar fi bine să facem şi noi un gest de omenie. Ei? Ce ziceţi? Îi dăm o mână Isabellei?

ORICE COPIL


Orice copil are un nume,

Orice copil are o zi,

Lumina lui aprinsa-n lume

De noapte ne-ar putea pazi.


Orice copil are o tara,

Orice copil are parinti,

Descoperind din vara-n vara

Alt joc al pasilor cuminti.


Orice copil are o cale,

Orice copil are un gand,

Calatorind pe cer la vale

Si printre spini din cand in cand.


Orice copil are un leagan,

Orice copil crede-n povesti,

Adapostind o lume-ntreaga-n

Curatii ochi copilaresti.


Orice copil are o mare

Pe care-si poarta barca lui,

Dar nu se-asteapta sa coboare

La tarmul marii nimanui.


Orice copil se poate face

Si floare si paun si cerb,

Silabisind cuvantul pace

Pe limba fiecarui verb.


Orice copil are sub gene

Si stropi de roua si ghetari,

Hraniti din legile viclene

Din jocul unor oameni mari.


Orice copil reface-n minte

Destinul primului cuvant,

Putand sa stranga in cuvinte

Lumina-intregului pamant.


Orice copil e o minune

Irepetabila precum

Ivirea zilei din genune

Si focul soarelui din scrum.


GEORGE ŢĂRNEA

14 comentarii la “Pentru o soarta mai buna

  1. Oana,aceasta minunata poezie imi aduce aminte de fetira cu chibrituri de Anderson si de tatal meu care de la 4 ani a crescut ca orfan de zaboi intr-un orfelinat si a ajuns dascal,bunicul meu a muritca un erou la Marasesti

  2. Isabella, e superba, doar citind poezia si iti dai seama cat conteaza pentru copiii astia un gand bun, cel putin. Toata admiratia mea pentru preotul ce se lupta pentru ei. Un om cu adevarat deosebit.

  3. Oana
    Ai reusit sa ne sensibilizezi.Nu stiu daca in copilaria mea am intalnit copii nefericiti.Poate erau mai multi ca azi,erau vremuri grele dar atatia copii bolnavi si cu afectiuni incurabile,pentru care orice gest uman este o raza de speranta,n-am mai auzit.De aici si intelegerea fata de actiunile ,de exceptie,ale Isabellei.Tocmai aceasta realitate am comentat-o pe bloggul ei remarcand faptul ca in jurul nostru sunt extrem de multi copii care au nevoie de speranta si rareori o primesc.Suntem coplesiti de cotidian,de vesnica viermuiala si uitam de noi si semeni nostri si ce-i si mai tragic de copii.De regula copii ne imblanzesc si ne incalzesc ochii.”Orice copil e o minune”Da!

Lasă un răspuns

