Eu urez din capul meu/ Asa gol cum o fi el :)

2116906167_b5c35b9999

Astăzi n-am urat deloc,

Dar acum am să v-o întorc.

Vă urez cu bucurie,

Să-aveţi Sărbători curate!

În sulfete bucurie,

Şi în case veselie.

Să vă dea Domnul de toate,

Mai puţin din cele late.

Să vă dea cutia întreaga,

Dar speranţa să stea brează.

Sănătate, fericire şi prea multă bogăţie!

Să aveţi criză uşoară,

Şi să nu fie ocară.

Crăciun plin de lumină!

19 comentarii la “Eu urez din capul meu/ Asa gol cum o fi el :)

  1. gol de tăt îi capu’ meu … şi să îţi urez … mi greu
    nu răspunzi la telefoane , vreau , nu pot … da … tulai Doamne … las’ că vezi tu … pun … jetoane 😉
    să îţi fie casa plină de căldură şi lumină
    gîndurile mele , toate , sunt cu tine … sănătate !
    şi să dee Domnul Doamne … dar din dar … şi MOŞ cu soare
    … oricum , eşti strălucitoare 😉 😆

Lasă un răspuns

