Azi chiar e ziua ei :D

Nu de geaba am zis eu că mi-a adus-o Moşul pe Crina. Aţi văzut că nu v-am minţit. Cella, Trexel, Simona, Sandra şi Xreder au fost complici. Pe mine m-am uitat? Urât din partea mea, dar eu nu-i urez. N-am chef 😛

Trei demeneţi s-au întâlnit,

Şi aşa s-au sfătuit:

S-o serbăm iar pe roşcată?

Chiar dacă ne enervează?

Blonda cea vopsită cioară,

A crăuit prima oară:

Haide s-o iertăm acu’,

E Crăciunul, mna şi tu.

Cella a venit din urmă,

Mda, conducea o trăsură:

Eu şi moartă îi urez,

Că tare mult o stimez.

Trexel a strâmbat din nas:

Dacă zici, n-o fi necaz.

Dintr-o lume îndepărtată,

Simona s-a sesizat pe dată:

Staţi aşa… ăăă… băiat şi fete,

Să vedem şi ce ne iese.

De nu iese de-un scandal,

Nu îi dau şi nu îi dau.

Zi-le, tu!, strigă şi blonda.

Vine Sandra repejor:

Lasă, intru în decor.

Şi aşa, cam toţi deodată

Ziserăm s-o facem lată.

Am beut şi-am chefuit,

Sigur, Crina a dormit.

Să trăieşti, tu fată dragă!

Te urăm noi toţi deodată.

Şi de nu ne-am fi grăbit,

Sigur ar mai fi venit.

Dar, iată, pe final,

Sări Sorin din hambar.

Şi a chefuit nebunul,

Cică să simtă Crăciunul.

Adevărul adevărat, e că el ar fi plecat

Satu Mare îl atrăgea,

Dar departe cam era.

Şi aşe a glăsuit:

Crina, măi, să ne trăieşti!

Sătmăreanul să-l iubeşti!

Şi pe Oana, dacă vrei,

De acasă să mi-o iei!

Hai să ne simţim şi bine,

Să trăieşti, tu Coană Mare

Azi e mare sărbătoare.

 

UPDATE:

Ca să vezi că n-a fost uşor cu doi nebuni să faci treabă 😆

 

 

TreXeL has joined the conference.

 

Baby  has joined the conference.

 

oana stoica-mujea: neata’ Trex

Baby : aci-s

 TreXeL: neata

oana stoica-mujea: deci, eu cu Cella complotam

 TreXeL: dati-i drumu

oana stoica-mujea: vrei sa fii cu noi pe programul 2?

 TreXeL: absolutli

oana stoica-mujea: ok, sa iti povestim

Baby : punem de-o aniversare ? in trei , a CRINEI

oana stoica-mujea: vrem sa facem un post misto de ziua Crinei

 TreXeL: ok

oana stoica-mujea: si io ma gandeam sa facem niste poze cu noi pentru ea

 TreXeL:

oana stoica-mujea: dar, mna, atat pana acum

oana stoica-mujea: baga si tu

Baby : LOVITI-MA ! cu idei

 TreXeL: deci onlain toata treaba

oana stoica-mujea: Trex, ca el e mai odihnit

 TreXeL: credeam ca vreti ceva live

oana stoica-mujea: pai mna, altfel cum? suntem cam departe noi

 TreXeL: si ma pregteam sa zic ca n-am cand

oana stoica-mujea:

Baby: da ,mai , tu te pricepi fa tu … colaj

oana stoica-mujea: varza ce esti

 TreXeL: da asa…pana dimineata e vreme

 TreXeL: pai maine ma duc la ski

 TreXeL: poimaine am treb cu masina

 TreXeL: si sambta plec

oana stoica-mujea: bine, du-te, dar da-ne idei si zicem ca si de la tine

 TreXeL: nu ma duc tu nicaieri

 TreXeL: facem o treba

Baby : maaaaaaaaaaaaaaaaa … fara motive, ESTE ZIUA CRINEI

 TreXeL: hai ca ies in curte la o pipa sa-mi vina ceva

oana stoica-mujea: la ski, mai

oana stoica-mujea: draci, te apuca pipa acum

oana stoica-mujea: stai aici

 TreXeL: iote asta ce face pa autoritara

oana stoica-mujea: logic, iti dau si una 

oana stoica-mujea: nu stau toata noaptea sa fumezi tu, CLAR

 TreXeL: Cellaaaaaaaaaa asta ma bate

 TreXeL: a dreacu sudista

Baby: TE PUP IO , UNDE PUP ,CRESTE

oana stoica-mujea: pana nu dai idei nu pleci, ca dorm si eu apai, ca is om, chiar daca tu nu crezi

TreXeL: na bun

TreXeL: cum facem poze?

oana stoica-mujea: ase

oana stoica-mujea: pai cu aparatul

TreXeL: bun da in ce pozitie?

oana stoica-mujea: ce zici?

TreXeL: ca porma le aranjez io

oana stoica-mujea: nebunesti

oana stoica-mujea: mai, nu cu aranjarea e problema, decat daca le bagi si pe youtube

oana stoica-mujea: altfel pot si io

Baby: da muzici nostalgice nu bagam ?

 TreXeL: si unde postam?

TreXeL: la Cella?

Baby : la EA

oana stoica-mujea: la mine, la tine, la Cella

oana stoica-mujea: ce conteaza

oana stoica-mujea: la toti

oana stoica-mujea: si la ea

oana stoica-mujea: aaaa

Baby angela: BAI , TU MA IEI LA MISTEAUX ? , IA VEZI

oana stoica-mujea: fii atent, facem toti poze acum, iar tu le bagi pe „astazi e ziua ta”

TreXeL: ce tu, ai leptop si esti meseriasa?

TreXeL: ok

oana stoica-mujea: concentrareaaaaaa

oana stoica-mujea: ok?

oana stoica-mujea: deci trecem la facut poze?

oana stoica-mujea: 15 min de fiecare, k?

Baby: io-s in pijamale , vreti rosii ori oranj ? 

TreXeL: ))))

oana stoica-mujea: rosii

 

oana stoica-mujea: Trex, da-i un buzz

TreXeL: buzz 

TreXeL: cica oua umplute

oana stoica-mujea: nesuferit esti, baaaaa, vino sa iti dau una

TreXeL: te gaseste canceru la unghii

oana stoica-mujea: mamaaaaa, ii spag fata

Baby : n-am d-aia , private , vrei sa merg in curte

Baby : am recevat , senk iu

Baby : tepteazaamu descarca , asr

TreXeL: deci se repeta pozele de nush cate ori

TreXeL: asta e

oana stoica-mujea: da, da, nu te mai scuza, am inteles, nu te pricepi

Baby: io nu ma pricep si voi faceti misto da mine , RAILORRRRRRRRRRRRRRRRRR , las ca imbatriniti voi , va ia mama …

oana stoica-mujea: Cella, eu lui Trex ii ziceam 

oana stoica-mujea: hai ca e misto, Trexel, bag-o pe youtube

sir TreXeL: k

oana stoica-mujea: si cum ti-am zis, sa-mi lasi link ca te sparg

Baby : io nu vaddddddddddddddddddddddddddd

oana stoica-mujea: cella, hai ca iti trimit eu

TreXeL: trimite-i tu lu cella ca io opresc sa pot pune pe tub

oana stoica-mujea: da, da, acum

Baby: SUPERBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

oana stoica-mujea: baga, la tine, Trex, merge greu rau

oana stoica-mujea: uite, ma, ca a vazut

oana stoica-mujea: baiiiii, si Sorin unde e?

oana stoica-mujea: ma rog

TreXeL: e

TreXeL: puii mei

oana stoica-mujea: lasa

oana stoica-mujea: lasa

TreXeL: ultimele poze le-am bagat la nimereala

Baby : MAI , IO AM MUTITTTTTTTTTTTTTTTTT

Baby : bagati-mi si mie

TreXeL: hai ca nu e clipu asa fantastic sa mutesti

oana stoica-mujea: si Simona a zis ca e superb

Baby: ma , ii super , esti meserias mai , nici nu ma gindeam , da acuma-s chiar MUTA , ca-mi place melodia … si voi

oana stoica-mujea: hei, toti am fost acolo, deci toti, da?

TreXeL: ma da Sorin chiar nu pare? 

TreXeL: apareeeeeeeeeeee

TreXeL: 2:29

oana stoica-mujea: hmmm

oana stoica-mujea: aaaa

Baby: mai dati-mi o data plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

TreXeL: sfarsitu’ ti-a placut?

Baby: CUI ? CA IO NU AM

oana stoica-mujea: stai, ma, ca n-am vazut pana la sfarsit ca m-ati bruiat

Baby:  sunteti BELEA

oana stoica-mujea: Cella, merge greu rau la una din noi

Baby: CEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE , care „noi” ????????????

TreXeL: cred ca cell are banda subtire

oana stoica-mujea: vad ca nu i se incarca

Baby: am pa …. intreaba-l pa RADU ce am ………….. DA ?????????????

TreXeL: maine mai skiaza mutu

Baby : sunt frustrataaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , nu vad nica

TreXeL: nu te frustra ca se incarca incetisor

oana stoica-mujea: Cella, maine se face

oana stoica-mujea: pe youtube adica

Baby: mine-i AZI vreau AMUUUUUUUUUUUUUUUU

oana stoica-mujea: baiiiiiiii, dar ati vazut ce i-am scris

oana stoica-mujea: mutuleeeee? 

TreXeL: am

TreXeL: deci cobor cu spatele maine

TreXeL: ce-o fi o fi

oana stoica-mujea: cui ii pasa? Crina e mai importanta decat spatele tau

Baby: VA URASCCCCCCCCCCCCCCCCCC , IO NU VAD NIMIC

oana stoica-mujea: da/

Baby: RAILOR

oana stoica-mujea: Cella, nici io nu vad

TreXeL: azi trebuia sa-i duc pachet din partea firmei da n-am avut chef 

oana stoica-mujea: ce magar esti, piei din ochii nostrii

 TreXeL: pieu

TreXeL: mai ies la o pipa

TreXeL: daca nu se incarca filmu la cella…imi bag picioru, ma culc

oana stoica-mujea: du-teeeeeeeeeeeeeeeeee, si nu mai inchide conferinta ca ti-o iei

TreXeL: ce?

oana stoica-mujea: ce auzisi

oana stoica-mujea: du-te si apai vino sa ne zici noapte buna

oana stoica-mujea: da?

oana stoica-mujea: fumeaza, ma, si lasa-ne ca intre doamne

 

oana stoica-mujea: post de ziua ei

oana stoica-mujea: ca doar nu bag altceva

TreXeL: post pe dracu, maine se manca sarmale si carnati

TreXeL: care post?

TreXeL: cella deja baga la oua umplute

oana stoica-mujea: iesi afara ca iti fac moaca rosie

TreXeL: cre ca faci post singura

TreXeL: ok ok

oana stoica-mujea: nu, eu fac sex

oana stoica-mujea: tu esti la abstinenta

TreXeL: de unde stii?

TreXeL: a scris undeva?

TreXeL: radu?

oana stoica-mujea: se vede, esti irascibil

oana stoica-mujea: Cellaaaaaaaaaaaaaaaaaa

oana stoica-mujea: bag din seara asta?

TreXeL: hai pa ca cere plamanu tutun

TreXeL: nu

TreXeL: bg dimineata sa fie si clipu

oana stoica-mujea: pai lasa-ne

oana stoica-mujea: e clipu deja

oana stoica-mujea: varza

TreXeL: este

Baby: sex fac aia care nu stau ca noi pa net , imi scol MASCULU     , VA DAU CLASA

TreXeL: ok

oana stoica-mujea: Cella, Doamneee, innebunisi? uite ce iese de ziua Crinei

oana stoica-mujea: sex in grup

TreXeL: deci hai pa somn usor si transmite-i si lu’ aia din partea mea ceva ca mine nu-s acasa

TreXeL: un virus ceva

oana stoica-mujea: ok, ii zic

 

 

 

 

 

 

 

 

44 comentarii la “Azi chiar e ziua ei :D

  1. CRINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    TE IUBIM
    CA TINE ALTA NU DORIM
    SĂ-ŢI DEE DOMNUL SĂNĂTATE … ŞI SĂ NE FII MEREU APROAPE
    ( să ne suporţi … dacă se poate )
    şi … LA MULŢI ANI ŞI SPOR ÎN TOATE !!!! : lol:

  2. Nu am ştiut de ce nu am putut dormi toată noaptea de sughiţuri. Cred că voi vreţi să beţi două zile şi două nopţi, iar eu nu am decât să mă conformez 😀
    Ioi da’ ce m-am emoţionat! Complotiştilor! :))) Nici nu ştiu cum să vă mulţumesc! Fug să-mi iau o batistă 😀

  3. V-ati atins scopul! Rai mici ce sunteti! 😀

    Va multumesc mult tuturor, inca o data. Is plecata cu colinda si butonez de pe un laptop strain, dar apar mai incolo 🙂

  4. Uitându-mă încă o dată la clip, îmi dau seama că aţi golit ceva sticle la cum arătaţi :)))) Sper că în cinstea mea 😀 Sau era de la virusul lui Trexel? :)))

  5. Oana, ce-a zis sarbatorita? A ramas masca in fata laptopului cand s-a trezit pe youtube? Am gasit si eu ceva frumos pentru ea, dar si pentru tine. Ceva imagini de regine fantastice, una chiar roscata precum Crina. Postez in curand.

  6. Pingback: 33 « Sătmăreanca

  7. La Multi Ani, Crinei. Si tuturor pritenilor nostri de pe blog, inca o data, Craciun Fericit si un An Nou minunat.
    Oana, sper ca te odihnesti si ai zile frumoase. Iti doresc tot ce e mai bun pe lume.

  8. LA MULTI ANI. ! Iti doresc tot binele din lume, multa sanatate si fericire alaturi de cei dragi.
    P.S. Poti sa o iei pe Oana oricand, ma voi adapata, asta e… 🙂 .

  9. LA MULŢI ANI, CRINA !!!
    Oana e şampanie şi aici ? Haide Ziveli, Crăiasă, să ne cinstim prietena !
    Sărbători în Lumină, vouă, tuturor !


    Sibilla

  10. Pingback: Praznik « Ioan Usca

  11. Aici se bea trei zile şi trei nopţi? Aşa să fie! Promit să dau şi la real când ne vedem. Nu mai mulţumesc pe sec că nu are farmec, o să o fac pe faţă. Într-o zi de iarnă, sper, ca să fie cât mai curând :))) Cu soare nu i-a plăcut Oanei cum sună, probabil că-i plac numai umbrele din poveştile ei 😆

  12. Pingback: Nu am destule cuvinte… « Sătmăreanca

  13. Oana, iti doresc un AN NOU minunat, plin de bucurie si fericire, cu sanatate si impliniri. Sa ai tot ce e mai bun pe acest pamant, sa fii sanatoasa si vesela. La Multi Ani, pentru tine si toti cei dragi.

  14. La multi ani tuturor!
    Da nu mai face versuri, Oana, ca-s schioape rau, zgarie pe ochi si pe urechi! Ai mila, da-o macar pe versuri albe!

Lasă un răspuns

