Ok, zic repede şi fug :D

Încă o mai sărbătoresc pe Crina, aşa că sunt matoală 😀 Şi beau până mâine seară că aşa vreau eu şi pentru că o ador pe Crina şi… ok, că iar mă întreabă ce vreau de sunt aşa drăguţă 😀 Crinaaaa, să ne mai trăieşti o mie de ani!!!

 

Azi mă gândisem să mă duc şi să pozez un centru de oraş civilizat. Doamne, că frumos a mai făcut Pendiuc centrul oraşului. Dar cel mai mult îl admir că a scos toată ţigănia şi manelăria de acolo. Mda, i-a mutat într-un loc retras. Mă rog, acolo nu îi pasă nimănui. Dar centrul e superb. Superb luminat, linişte, parcă ai fi în altă ţară. Ador centrul oraşului Piteşti. În sfârşit, se vede şi la noi o fărâmă de civilizaţie. Da, o să fac şi poze, dar azi nu am avut timp. A nins, aşa că am fost nevoită să mut nişte maşini de colo-colo. Fiatul a îngheţat şi a mers ca un rahat. Nu am putut ajunge cu el în viteza a treia pentru că derapa prea rău. Asta contează mai puţin, pentru că aş fi avut timp să fac şi poze, dar pământul a îngheţat prea rău, iar pe mine m-au luat durerile de ochi, cap şi măsele. Aşa că m-am refugiat în casă. Probabil că o să citesc. Da, am două cărţi de disecat: „Istoria secretă a lumii” a lui Black şi „Cartea cărţilor pierdute” a lui Kelly. Cum capul nu dă vreun semn că s-ar linişti, nu văd altă posibilitate decât asta. Cred că luni voi veni în forţă. Până atunci beau un vin fiert în cinstea Crinei şi citesc. Iertaţi-mă şi pe mine puţin, dar nu prea am chef nici de net. Am avut o zi prea agitată, aşa că aş sta pur şi simplu. Oh, da, aseară am scris 😀 Asta o spun aşa, pentru cei care sperau că nu o voi mai face 😛

Da, da, ne vedem luni 😉

24 comentarii la “Ok, zic repede şi fug :D

  1. Ştiu de ce eşti atât de drăguţă. Sunt la jumătatea celei de a doua cărţi ( Războiul reginelor, normal) şi pregătesc recenzia (mă rog, cică aşa i se spune, io le-aş zice gânduri). Iar tu te linguşeşti ca să fie una bună 😀

    Asta e în loc de mulţumesc :)))

    PS. Bagă viteză la scris, vreau în curând cartea a treia 😛

  2. Crina, a doua, a doua, e scrisa. Ti-o trimit si pe aia, mai tarziu, lasa-ma sa ma dezmeticesc 😀 Si a treia e scrisa, deci si aia 😛 Reintru dupa 22 😉

    Vania, mai bine pe miercuri 😀

  3. M-ai intrebat pe blogul meu cum a fost Craciunul. Iti voi raspunde pe blogul tau, la modul general, chit ca-i off-topic:
    Innainte, de Craciun si dupa:
    Post, blocaje-n trafic, supermarket, cozi, artificii, sperieturi, porc parlit intre blocuri, miros carne prajita vecini, colindatori tuciurii printre blocuri: tza,tza,tza, capritza tza/trai-ti-ar familia, jingalbeluri, leru-i ler, Craciunite, mos Craciun, pofta de carne, pofta de orice nu-i voie si-i pacat, pofta-n cui.
    Masa mare, marea familie, caltabosi, carnati, ciorba de burta, fripturi, parjoale, porc, porc, porc, prajituri, tort, tarte, vin, tuica, bere, uischi, cozonaci, iara porc si iara vin.
    Satul, supersatul, amalgam alimentar, cap mare, burta umflata cu pompa, glicemie, colesterol, voma, ameteli, ambulanta.
    Asta-i Craciunul la romani!

  4. Nea Costache, eu am mancat pizza de Craciun, tocmai pentru a iesi din tipar 😉 Oricum, nu m-am putut atinge de sarmale si tot ceea ce inseamna masa de Craciun, dar pizza a fost delicioasa. Ei, se pare ca nimeni n-a fost prea incantat de acest Craciun, nu-i nimic, la anul ne strangem toti si mancam o pizza sau spaghetti 😀

  5. Pingback: Călătorie în alte lumi « Sătmăreanca

  6. George Onan, am auzit de el, un mare om 😀

    Crina, am fost doar sa bag o pizza, ca daca mai aud de alte alea fac infarct. Oh, iarna asta nici macar n-am gustat dintr-o sarma. Ce bine ma simt 😀

  7. Doamna ne aburesti cu postul asta vechi, nu mai scrii nimic ?
    P.S. Pentru toata lumea, o sa fac eu poze diseara sa „vedeti” ca nu minte in legatura cu centrul Pitestiului.

  8. La mulţi ani Crina, la mulţi ani Oana, luna decembrie este de altfel preferata mea începe de Moş Nicolae şi se termină abea spre Sfântu Ioan, începe cu pălincă de tăiatul porcului, o ia uşurel cu bere şi vin de Crăciun, trece prin champania de revelion se amestecă între Vasile şi Ioan de nici nu ştii când a mai trecut un an.

  9. atunci m-am îmbătat cu ciorbă ( că avea cam mult bulion) 😉 şi am omis să-i dau plecare
    ziceam : cine vine ? . că eu ţi-am scris VIEEEEEEEE, dacă scap vie de snowmobile , mîine 😆

  10. Aaaa, Cella, eu ma gandeam la o roscata care vine spre tine 😛 Lasa, sunt batrana si dusa cu pluta sau cu snowmobilul 😀 Hai ca vei reusi. O sa treci si peste asta 😀 Noi iti tinem pumniiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

