La mulţi ani şi numai bine

art_114379_1

La mulţi ani azi vă urez,

Şi, sincer, vă şi curetez.

Să aveţi un an senin,

Fără vinul cel pelin.

Să trăiţi, să îmbătrâniţi,

Dar s-o faceţi mulţumiţi.

Un an bun eu vă urez,

Sănătate, bucurii

Banii vină mai târziu.

Sănătatea-i cea mai bună

Să-mi trăiţi, prieteni dragi!

28 comentarii la “La mulţi ani şi numai bine

  1. Sa fii iubita, sanatoasa si sa ai inspiratie pentru a-ti duce toate proiectele la bun sfarsit! La cat mai multe lansari! …si da, La multi ani! 🙂

  2. La mulţi ani 😀
    (da’ de ce să îmbătrânesc? şi de unde ai tu artificii d’alea mari? 😀 )
    Un An Nou super bun pentru tine şi minunata ta familie. La mulţi ani tuturor!

  3. La noi a trecut…

    La mulţi ani!

    Am primit felurite sms-uri, dar eu am program de somn la trecerea dintre ani, aşa că mă uit acum ce poezioare s-au mai adunat…

  4. Pingback: Succesuri « Ioan Usca

  5. Voicunike, la multi ani si un an nou mai bun si mai plin de carti! Cu traitul e mai greu, ca din ce in ce mai putini mai vor sa traiesc si eu pe pamantul asta 😀

  6. Chiar daca cu intarzierea datorata decesului unui drag membru al familiei mele, al aceluia ce mi-a fost socru, ma alatur tuturor prietenilor tai, pentru a-ti ura ca in anul in care abia am intrat, sanatatea, si fericirea sa-si faca lacas in sufletul tau si al d-lui X, iar prosperitatea sa se instaleze pe vecie in casa ta.
    La multi ani Printeso!

  7. Nea Costache, condoleante! Imi pare rau sa aud asta. Dar sper sa aveti un an minunat, chiar daca nu a inceput tocmai cu dreptul!

Lasă un răspuns

