Liber…

… dar n-am nimic de spus.

23 comentarii la “Liber…

  1. Pingback: Tenebre (I) « Ioan Usca

  2. Ba, ce te-a apucat? Stau acu si ma gandesc ce frumos era cand intram la tine pe blog si citeam si acu ma izbesc de o alta Oana… explica-mi si mie totusi care au fost motivele care te-au determinat sa faci asta! Ca faza cu „sunt dezamagita de mine” nu tine…

  3. Pai, m-am intors, dar momentan nu scriu pentru ca trebuie sa ma calmez, s-ar putea, daca scriu acum, sa sar in sus de zece metri si sa spun lucruri pe care nu vreau sa le spun, nu pentru ca nu ar merita spuse, ci pentru ca, spre deosebire de altii, eu tin la sentimentele oamenilor. O sa ma intorc si o sa va povestesc o carte 😀 Poate intr-o zi o sa scot si povestea asta, cine stie 😉

  4. Puteai spune ceva, nu de alta, dar cam asta am vrut să postez şi eu. Acum, decât să plagiez, mai bine şomez :))) No, dar în tot răul e un bine, într-o vreme abia îţi ţineam pasul. Cătinel, că avem şi noi de zis una -alta 😀

  5. Oana,chiar daca nu ai nimic de spus ,razbate din mesajul tau o furie nestapanita pe care trebuie sa o folosesti in interesul tau,esti o invingatoare oricate obstacole ti-ar sta in cale !

  6. Crina, tie nu pot decat sa-ti multumesc pentru tot. Esti cea mai adevarata, altii in locul tau ar fi dat bir cu fugitii. Dar cei care mi-au ramas aproape se stiu si fara sa gratulez eu in prea multe cuvinte care n-ar spune ce simt. Iar tu si Cella ati fost cele mai tari.
    Fara a se simti nimeni in plus, cred ca n-are rost sa fac o lista cu multumiri. A contat mult pentru mine sustinerea voastra si va conta in continuare indiferent ce se va intampla.

  7. În mijlocul savanei un om cânta la vioară. Un leu se apropie si se asază langa el. Mai vin doi lei si se asază lângă cântăret. După un timp vine al patrulea leu care îl mănâncă pe cântăret. Pe o cracă doi vulturi fac conversatie:
    – Ti-am spus eu că dacă vine surdul s-a zis cu muzica…

  8. Iubita mea Oana, ce-ti pasa tie de boci si basesti? Indraznesc sa cred ca noi, artistii, traim intr-o alta lume, in care nu vor intra niciodata asemenea specimene inferioare cum sunt cei doi XX mentionati anterior. Te imbratisez cu drag si iti admir puritatea. Maria

Lasă un răspuns

