Care-i scopul?

Pe mine ma surprinde pe zi ce trece faptul ca nu e nimeni atent la ce spun. Scopul e acela de-a va prezenta, într-o chestie fantastica, misiunile elaborate ale KGB-ului, dacă mai aveţi şi alte întrebări fără răspunsuri, apelaţi cu încredere.

Care e cultura fantastică a scriitoare/ autoarei sau ăleia, păi ar fi puţin Eliade, Voiculescu, Liviu Radu, din ăştia. De ce nu se raportează la fantasticul propriei ţări? Că nu are chef. Că are dreptul de-a creea o cultură fantasy proprie şi toate cele. Şi, încă ceva, dacă Tolkien s-a raportat la elfii nordici, atunci e nevoie de a citi ceva din fraţii Grimm – culegeau folclor ei, şi nu îl puneau în coş, e o altă treabă cu culegerea asta a folclorului, treabă grea. Mă miră că unii trăiesc în America degeaba, acolo e loc sub soare pentru toată lumea, aici lumea e prea ocupată de români. Alte întrebări? Îmi pare rău, dar nu mai avem răspunsuri pentru cei ce au impresia că am venit eu să le iau pâinea de la gură.

Haideţi să lămurim nişte lucruri, de astăzi nu mai aveţi voie să mă contraziceţi. Ieşiţi frumos din casa mea şi scuipaţi pe uşă. De acum încolo, toleranţa mea va fi zero, ba chiar minus unu. Cine mă contrazice nu mai are ce comenta pe aici.

Să mai lămurim un lucru. Am dreptul de a-mi spune părerea despre orice: politică, cărţi, filme, etc, fără să vă simţiţi voi jigniţi, doar pentru că nu sunteţi în asentimentul meu. E CLAR? E noua politică a blogului. Nu ţin cont de sufletul nimănui. Dacă eu vreau să strig în gura mare că nu mi-a plăcut o carte, atunci o să strig în gura mea. Că nu vă jignesc vouă intelectul. Îmi spun părerea mea.

Şi încă ceva, nu numai unii au dreptul la păreri pe lumea asta şi nu numai ale lor trebuie acceptate.

Pentru plângeri, vă rog să vă adresaţi biroului compentent, dar aveţi grijă că nu are legătură cu blogul ăsta. Mă puteţi da în judecată pentru că nu vă bag în seamă, vă puteţi duce la Băse să-i cereţi să pună CNA-ul pe mine sau, şi mai bine, puteţi încerca direct la DNA. Cică la Revoluţie mi-am câştigat dreptul de-a vorbi liber, ei bine, sunt sigură că bocii acestei ţări nu sunt de acord, dar scrie asta în „Drepturile omului”, aşa că – pentru a folosi un limbaj cu totul şi cu totul ieşit din comun – mi se rupe de bocisme şi alte cele. Dacă nu sunteţi în stare să urmaţi câteva reguli simple, vedeţi-vă de treaba voastră, iar eu o sa-mi vad de a mea.

18 comentarii la “Care-i scopul?

  1. Imi place Oana ca ai pus punctul pe I! Detractorii, contestatarii si invidiosii sa stea afara, sau daca intra, sa se abtina de a mai contrazice! Nu-i inteleg: scrii cum simti si ce simti iar daca sunt cativa carora nu le place cum, sau ce scrii, e treaba lor- sa nu te citeasca! Important pentru tine este ca sunt destui cei care te citesc si te accepta asa cum esti, dar mai ales cum scrii! Cert este ca nu-i putin ca o tanara de varsta ta, cu o profesie si o familie, deci care are destule obligatii, scrie si publica, si nu putin, cat altii intr-o viata, fiind reprezentativa pentru acest gen literar abordat. Ti s-a imputat ca ai un cor de laudatori! Nu, nu sunt laudatori, sunt prieteni care-ti apreciaza opera si te apreciaza si pe tine iar eu ma bucur ca am onoarea de a face parte dintre ei. Gura lumii numai… si nu mai continui acest proverb popular.
    Iar ca sa-ti moara dusmanii de ciuda, cine te-a numit asa, n-a gresit: Printesa romanului fantasy. Eu ma inclin in fata ta Printeso, iti admir scrierile si pe tine, ca prietena sincera. Si ca mine-s multi! Pe bune! O duminica frumoasa, alaturi de domnul X.

  2. No, nu ne sfădi, io am reţinut că îs agentă sub acoperire 😀 Până acum aveam impersia că dictatorii sunt creaţia lăudacilor, acum mi-ai mai dărâmat un mit ))) Dictatoare mică! 😆
    Cum care-i scopul? Triumful răului asupra binelui, a ceţii asupra soarelui. Evrika! Am învins! 😀

  3. Bine, de cei prezenti nu imi faceam griji ca ma vor contrazice 😀
    Nea Costache, Razvan Dolea m-a alintat asa 😛 Multumesc! Am vazut si la Trex.

  4. Este ceva ce eu nu stiu?Ai indivizi pe aproape care-ti neaga cultura fantastica,stilul si ce mai vor ei ?Daca da! Atunci este bine! Despre cine nu se spune nimic,inseamna ca nu exista!Cine nu are detractori ,sa-si cumpere!
    Important este ca tu existi si pentru noi acest fapt este extraordinar.Faptul ca „nu suporti a fi contrazisa” este cam asa mai greu de respectat,ceva,ceva ,uneori,impotriva tot ne dai voie sa spunem.Zi si tu asa „Caini latra ,caravana trece”Pa,tata Borgo. 🙂

  5. Tata Borgo, voua intotdeauna o sa va dau voie sa spuneti. Si cu Crina ma mai contrazic, dar nu ma supar pe ea, ca nu ne jignim, dar mai avem si noi pareri diferite ca nu putem fi identice. Si nici nu judecam oamenii dupa parerile lor 😉 Tata Borgo, dar nici urararea nu ai venit sa ti-o iei 😀

  6. Oana!
    Am venit si ti-am multumit,dar apoi P.C-ul mi-a fost blocat pana ieri dimineata.O fi inghetat,saracul Net,de atata frig si lucru 😛
    MULTUMESC DIN INIMA!!!
    tata Borgo.

Lasă un răspuns

