Un fel de concurs

Oameni mari şi mici, şi mici şi mari, ba chiar şi potriviţi. Mi-a trăznit aşa că nu mă puteţi opri. Când îmi vine o trăsnaie, nici de sus nu se mai poate împotrivi. Nu că m-aş fi gândit mult, pentru că, aşa cum ştiţi şi voi, n-am nevoie decât de un neuron pentru a-mi exploda tot capul.

Şi iată la ce m-am gândit.

Primi trei care trimit o recenzie a unei cărţi de la Tritonic pe adresa: oanastoicamujea@yahoo.com, vor primi o carte de la aceeaşi editură. Cărţile le puteţi vedea mai jos, una cu autograf 😉 Recenziile vor fi publicate şi aici, dar şi pe siteul reginelor. Ei? Se bagă cineva? Vă dau cărţi gratis. Ce, e ici de colea? Da, bine, recunosc, am dublu exemplar că altfel nu m-aş fi îndurat, şi e păcat să le dau cuiva care nu şi le doreşte cu adevărat. Aşa că îmbinăm utilul cu plăcutul. Aştept 😉

sotiacalatorului_niffenegg 

Sau o puteti cumpara de aici

orasul

Se poate comanda.

oana 

 Se poate comanda

44 comentarii la “Un fel de concurs

  1. apropo de „sotia calatorului in timp”… este, cred, una dintre cele mai bine traduse carti de la tritonic. daca nu cea mai bine tradusa. un adevarat deliciu (si, ce-i drept, originalu’ a fost pe masura).

  2. Horia, m-as mira ca tu sa nu ai cartile astea, inclusiv pe aia nasoala cu autograf 😉 Dar daca tu vrei, trimite, de ce nu, dar sa fie scrisa de tine.

  3. stai stai stai ca nu m-am prins. Trimitem o recenzie de la o carte de la Tritonic, si daca este buna primim o alta care cadou….nu?

    daca este corect ce am spus pana acum, se pune si cartea ta? ca din cate stiu eu este sinugra de la Tritonic pe care am citit-o.

  4. cam da, mă tentează soţia lu’ ăla de-i tot dus prin timp.
    Ai vreo preferinţa în privinţa recenziei? Sau merge orice?:)

  5. Silvana, da, ai inteles bine. Si da, se pune si cartea mea, dar nu pentru cei care o au deja 🙂

    Balin, nu am o preferinta, doar sa fie o recenzie a unei carti de la Tritonic, indiferent de gen. Oamenii citesc mai multe genuri 😉

  6. ai primit recenzie? Să ştiu dacă merită să-ţi dau adresa…sau vrei numa’ să pui golanii să mă aştepte şi să mă bată? 🙂

  7. @Oama
    Dupa cum se poate observa eu stiu sa scriu doar contra. Drept urmare banuiesc ca de la mine nu vrei nici o recenzie.

  8. Sigur ca n-am castigat, dar e ca si cum as fi gastigat. Dumnezeule, ce te contrazici atat, masluieste si tu rezultatele. Uiii. Deci am castigat prin simplu fapt ca n-am castigat. Da? 😀

  9. Scriu niste din alea de le citesti tu, dar mult altfel fata de ce ai citit pana acum. Si te rog sa nu te bagi ca sunt bagata pana in gat in Mahabalipuram si in niste nume indiene care au tot felul de intelesuri ce ma macina de creieri. Da? 😀

  10. am 40 temp. nu cred ca ti-ai dori o recenzie in mom asta. in schimb n-ar fi rau sa ma apuc sa scriu la neterminata. m-as surprinde si pe mine dimineata cand as reciti 😀

  11. Ca veni vorba de scris. Am facut marele pas si i-am spui dirigintei mele ca vreau sa scriu. Si i-am aratat fisele. Si a zis ceva de un cenaclu literar unde pot afla daca scriu bine sau trebuie sa ma las.

    Tu…stii de asa ceva? Undeva unde imi pot pune creatiile?:>:>

  12. Trexel, la 40 de grade am scris cele mai faine pasaje, da-i bataie 😛

    Silvana, nu, vorba lui Feri, fa-ti un blog ca te apar eu de ei 😀

  13. Crina, tu nu desfiintezi, tu infiintezi, te iei dupa Balin? Asa te-am invatat? 😀
    Somn nu avem, dar oamenii astia ma tin din scris. Horia in special 😆

  14. Silvana, las-o balta, nu e de tine acolo. Nu te lua dupa Horia, tu scrie, te public eu pe blog la inceput si cerem pareri. La kult o sa-l vezi pe dracul gol si o sa urasti scrisul toata viata 😀

  15. asa cum il uraste oana de cind a pus-o necuratu’ sa se inscrie in atelier 🙂
    pe bune, daca vrei o parere sincera, merita sa incerci atelierul. daca e ceva bun acolo, aia e sinceritatea celor care comenteaza.

  16. o sa imi fac un blog. Sa vedem cum o onving pe sormea sa ma ajute. Ma rog. De abia astept. Poate intru si pe atelier…

  17. Horia, Silvana are 13 ani, pe atelier sunt toate „vulpile batrane”, gandeste-te ca ar fi fata ta si apoi mai sfatuieste-o inca o data sa intre 😉 Am vazut ca acolo nu se tine cont de varsta, experienta, etc, deci i se taie elanul din start.

Lasă un răspuns

