Anunţ cu concurs :)

Ho, nu sunt nebună, mă rog, nu chiar.

În primul rând trebuie să vă anunţ că Balin Feri a câştigat „Soţia călătorului în timp”. Sincer, el a vrut doar soţia, dar s-a ales şi cu călătorul. Asta este 😀

Mariana din Suceava îmi scrie: „ Draga Oana,

……. (sărim peste introducere)

Cartea ta o aveam in geanta, am citit-o, dar o plimbam dupa mine de colo, colo. Saptamana trecuta cand mi-a fost furata geanta nu mi-a parut rau decat de carte, ca altceva important nu aveam. E singura carte pe care am citit-o de la Tritonic, asa ca am facut o recenzie a ei, sperand ca o sa pot primi exemplarul cu autograf

Restul iar nu contează 😀 Da, Mariana a trimis o recenzie a cărţii mele, dar nu o s-o public, din motive subiective 😀 Nu, nu, a scris de bine, dar parcă nu e normal să public recenzia respectivă pe blogul meu. Din păcate, pentru „Oraşul gravat” nu se înghesuie nimeni. Presupun că cererea mea e prea greu de îndeplinit. Aşa că m-am gândit să faceţi o listă cu cinci cărţi pe care aţi vrea să le citiţi de la Tritonic, iar premiul va fi „Oraşul gravat”. Câştigătorul va fi anunţat la sfârşitul săptămânii.

Numiţi cinci cărţi pe care nu le-aţi citit, de la editura Tritonic, dar aţi vrea să le citiţi. Spuneţi-mi un singur motiv pentru care cartea respectivă vă face cu ochiul şi lăsaţi o adresă unde poate fi trimisă cartea.

Nu uitaţi, şi Shauki în colaborare cu Tritonic oferă următoarele premii:

coraline

2 Coraline, Neil Gaiman

un20lun20dun

2 Un Lun Dun, Mieville

razboiul20reginelor

2 Razboiul Reginelor

21 comentarii la “Anunţ cu concurs :)

  1. Am citit Coraline, am şi scris, chiar mi-a plăcut foarte mult. Aştept Războiul Reginelor !!!!!!!! Aştept şi Un Lun Dun , de care nu ştiam, dar China Mieville este un autor interesant.

  2. Lucia, gata, am vorbit cu Andreea si sunt sigura ca o sa trimita ea. Si mie mi-a placut Coraline, e incitanta, chiar daca e o carte junior. O sa-i spun Andreei sa bage si Un Lun Dun la pachet 😀

  3. Şi Moldova te citeşte? Ar trebui să faci un turneu şi acolo 🙂

    Încă nu au ajuns reginele la Lucia? Cred că mai repede iau eu un avion degivrat şi i le duc eu 😀

  4. Pacat ca nu vrea nimeni „Orasul gravat”. E o carte extraordinara, scrisa de o persoana extraordinara. Cred sincer ca e una dintre cartile pe nedrept trecute cu vederea dintre cele publicate la Tritonic in ultimii ani. Zau ca nu merita sa fie ignorata!

  5. Doritori vor fi pănă la urmă. Numai că apăruse demult şi majoritatea celor cât de cât pasionaţi o au.
    Oana, ţi-am promis ceva. Crezi că merge fără adresă? 🙂

  6. Feri, ti-am dat mail.

    Octav, regine are shauki de dat, pentru Orasul gravat am spus mai sus: trimite-mi cinci titluri care ti=au atras atentia de la tritonic 😀 Si de ce ti-au atras atentia. Atat si o adresa unde sa trimit cartea.
    Shauki are doua regine si vrea o prezentare a cartii preferate in 15 randuri, orice carte ar fi ea.

  7. Oana,mi-au atras atentia urmatoarele 5 carti:
    1.Printul haosului-Roger Zelasny;
    2.Vanatoarea de capete-David Maruseka;
    3.Quantico-Greg Bear;
    4.Copiii imparatului-Claire Messud;
    5.Trenul de Trieste-Domnica Radulescu;
    Aceste titluri mi-au atras atentia deorece traim intr-o lume a haosului,iar printul si vanatoarea de capetesuntaprope de Quantico,iar noi copii imparatului trebuie sa ne refugiem din cauza lor luand trenul de Trieste!,Oana adresa o trimit prin e-mail?!,cu respect Tavi:)

  8. Felicitari, nea Feri.
    Quantico mi-a atras si mie atentia, la cati bani am bagat, cu bucurie sau nu, in Tritonic, Bogdan ar trebui sa-mi ridice o statuie la sediu, poate as merita un astfel de cadou.

  9. Hmmm, acum îmi dau seama că vreau şi Quantico!
    ( Minciunică, ştiu că o vreau de când a apărut dar nu mă hazardez s-o cumpăr că risc sa fiu evacuat din casă de a mea consoartă)
    Nu se oferă nimeni să-mi facă cadou Quantico? Nici dacă vă scriu o recenzie? O povestire? Un eseu? Ceva?

    Bine, am încercat şi eu… 🙂

  10. Balin, inca n-am citit-o nici eu, ca ti-o ofeream, serios, dar pana nu o citesc, ce vrei? Oricum, iti recomand „Obiecte ascutite”, m-am indragostit de cartea aia 😀

Lasă un răspuns

