Amalgam

day-amalgam-11

 

Lucia, în buna tradiţie a blogurilor, şi-a tras concurs. Daţi o fugă şi vedeţi despre ce e vorba. O să vă rog să daţi o fugă şi la Hary Salem, deja m-am îndrăgostit de poeziile sale şi aş vrea să le fur pe toate. Aţi reţinut, da?

 

 

Mă gândeam să mă apuc să scriu în locul Crinei, i-am dat termen până mâine. Dacă nu scrie, moare 😀

 

Am scris AICI şi AICI, aş vrea să comentaţi mai mult pe siteul „Dinastiile”.

 

Dragi concetăţeni!

Se apropie vremuri grele, şi nu la criză mă refer, aia e de când lumea. O să înceapă lansările. Da, lansările reginelor. În mare parte datorându-se Crinei, cărei îi voi recunoscătoare şi pe lumea cealaltă – sunt sigură că îmi va aduce aminte şi acolo 😀

Voi scrie mai mult pe siteul reginelor şi vă voi aduce mai multe informaţii. Azi vă cer ajutorul. Puteţi şi voi pune la voi pe blog poza copertei întâi cu link spre: http://dinastiile.wordpress.com. Poate îl voi convinge pe domnul Triton 😛 să-mi dea spaţiu pe Tritonic.ro. Până atunci, puteţi promova şi voi siteul şi vă puteţi lăuda cu fundul de pe copertă al reginei mele 😀

Vă mulţumesc şi rămân profund îndatorată.

Cu bineţe, a voastră

Oana Stoica Mujea

19 comentarii la “Amalgam

  1. Oana, zis si facut! Dinastiile sunt si pe suntem ingeri 🙂
    Ma gandeam, nu vrei sa ai un cod (vezi cum mi-am facut eu la „sustine suntem ingeri”)? E mai usor de implementat. Faci un copy-paste si gata, nu trebuie sa te mai chinui cu marimea fotogradiilor, salvarea lor, etc. Poate asa se animeaza mai multa lume sa faca link la Regine. Ma ofer sa fac codul pentru tine daca vrei 🙂

    PS: Chiar daca nu comentez asa des, sa sti ca sunt cu ochii pe Regine 🙂 Bafta!

  2. Laura, vreau sa am un cond, dar nu stiu cum sa-l fac 😀

    Silvana, tu esti din Pitesti?

    Octav, weekend placut! 🙂

    Lucia, si io cu treaba 😀

  3. toate-s „rezolvate” de multttttttttttt 😛
    1.- la Lucia Verona şi H.Salem , cum ţi-am mai spus … citesc , îi prea complicat cu „intratul” , mi lene … poeziile-mi plac maxim 😆
    2.- da , cred că-i cazul să te apuci să postezi „ceva” 😆 şi la Crina … să poată lucra-n linişte ( da’ o laşi pe ea să răspundă la comentarii , cînd o putea )
    3.- site , d-ăla 😦 n-am … io te promovez pă gură … oamenii răi citesc … prostioace 😆
    4.- SUCCES LA LANSĂRI !!! şi la concurs ( uri ) … io cărţi moca n-am primit în viaţa vieţilor mele decît de la tine aşacă nu particip că de cîştigat n-am cum … unii ( de la Reader’s Digest care mă ştiu de la descindere-n românica ) mă tot îmbată cu apă rece da’ nu ştiu că io-s satulă ( sunt semn de apă … n-am bai dă voda lor 😛 )

  4. Hihi, mi-am pus acolo banner cu Reginele, in coloana trei din dreapta blogului, la mare loc de cinste, cu link spre Dinastii si tot tacamul. Sustin, sustin! 🙂

    O duminica frumoasa!

Lasă un răspuns

