Tritonice

Ei bine, primul concurs de pe blogul lui Shauki a fost câştigat de Doru, care şi-a ales Un Lun Dun. Felicitări, Doru!

Dar cei care au participat şi nu au câştigat o pot face din nou, premiile sunt acelaşi doar că de data asta e o carte în minus 😀 Aşdar: 1 Un Lun Dun; 2 Coraline şi 2 Războiul Reginelor.

Trebuie să trimiteţi la adresa shaukismagicalshelf@yahoo.com , prezentarea unui film (orice film) bazat pe o carte, în minim douăzeci de rânduri. Atenţie, prezentarea trebuie să fie originală, haioasă, mă rog, nu ca prezentările acelea seci. Trebuie să fiţi originali. Încă se mai poate câştiga. Haideţi, nu e greu! Baftă!

Pentru mai multe detalii…

19 comentarii la “Tritonice

  1. Oana,
    M-am conformat 😛
    I-am facut recenzi filmului „Morometii” in ceva mai mult de 20 de cuvinte.Am convingerea ca deja am castigat Concursul si astept premiul,fara modestie. 😛

Lasă un răspuns

