Hai să îi urăm şi lui

images      images1

Că e nebun, ştie, nu trebuie să i se amintească la fiecare cinci minute, pentru că de asta mă ocup eu de fiecare dată când am timp să vorbesc cu el. Când nu am, îi transmit oricum că e, ca să nu uite cumva 😛

Mă gândeam ce aş putea să îi ofer, cadou adică. Nu e greu, pe domnul îl mulţumim repede cu o tărie şi puţină muzică rusească. Hai că v-aţi prins. Vania a îmbătrânit. A ajuns la 48 de ani. Doamneee, ce de ani ai 😀 Când o să ajung ca tine, dacă o să ajung, sunt curioasă dacă o să-ţi mai urez pe blog 😛

La mulţi ani şi Anei, soţia domnului. Ziua ei a fost ieri, dar acum îi serbăm pe amândoi în acelaşi timp că aşa e frumos.

Hai că nu îţi urez nimic, pentru că nu ştii să primeşti, dar îi las pe alţii să-ţi ureze. Eu dau ţuica.

 

249o

18 comentarii la “Hai să îi urăm şi lui

  1. LA multi ani Vania!
    io nu dau tuica. chiar azi am tras licoarea de pe fructe, pusa cu cateva luni in urma. da, recunosc, fac cea mai buna afinata din lume! asa ca p’asta de anu asta i-o dedic lu Vania, cu drag.
    traiasca!

  2. Mulţumim, măcar că încă-s ocupat cu ţuica! Tort nu dau din principiu, din teama de a nu-mi rămâne mie mai puţin. Cu berea belgiană e o poznă, m-am cam învăţat la ea… Din fericire, am două benzinării lângă casă, nu chiar cu toate mărcile, da’ vreo două tipuri de nefiltrată tot găseşti…

  3. LA FOARTE MULŢI ANI !!!
    ŞI MAESTRULUI ŞI DOAMNEI ANA !!!
    dacă n-aş fi în probleme ( Oana , explică tu pe căi ortodoxe sărbătoritului plzzzzzzzzzzzzz ) v-aş spune ( poate 😉 ) lucruri ceva mai inteligente
    aşa … vă doresc ( în pripă ) MULTĂ SĂNĂTATE şi PUTERE
    DOAMNE-AJUTĂ !!!

  4. @Vania,
    La multi ani cu sanatate si mult noroc iti ureaza,
    tata Borgo.

    @Oana, fata taichi,
    spui ca la 48 de ani Vania are multi ani la activ.Cred ca glumesti.Este un tanar barbat aflat in plenitudinea posibilitatilor sale diverse.Ce sa spun eu care peste doua luni implinesc 67 de ani si inca mai visez la”codru verde”.. 😛 Ce nu as da sa mai fiu la 48 de ani..Eiii..E#iiiii…..cu nostalgie,tata Borgo 🙂

  5. LA MULTI ANI!,sanatate,fericire ,prosperitate alatri de cei dragi si sa nu uite ca este nascut in aceasi data cu Mozart si Florin Piersic,toate cele bune Tavi:)
    p.s.Oana am incercat si nu am reusit sa bag codul de la Razboiul Reginelor,am incercat si pe blogspotul meu ,dar lipseste un element,toate cele bune Tavi:),ai o surpriza pe blogul meu!

  6. Octavian, multumesc!

    Intr-adevar, este o mare onoare pentru Wolfgang, Florin si Paul (Cezanne) sa fie nascuti in aceeasi zi cu mine…

Lasă un răspuns

