Mă tot abţin…

Acum nu mai pot. Nu mai pot. Oricum o să vă mai stresez cu asta. Dar trebuie să ştiţi că nu de asta o iubesc pe Crina – scuze Marian, dar am zis că o iau de nevastă, o să ne cam batem pe ea 😀 – ci pentru ceea ce este ea în general.

Datorită Crinei am cea mai aşteaptată lansare. Cea mai minunată, în plus, îmi oferă şansa de-a mă întâlni cu cei de care îmi e dor: Darius şi sper că şi Chinezul 😉 Bine, o să vă spun cât de minunată e Crina şi cât a muncit când se apropie lansarea. Oricum, n-are legătură, o adoram oricum 😉

15 comentarii la “Mă tot abţin…

  1. Zbori in Maramures?Se vede treaba ca ti-s dragi ardelenii.Uiiiiiiiii..ce mandru-s ca-s ardelean si preten cu o argesanca iute foc 🙂

  2. Tata Borgo, ardelenii sunt cei mai misto, ii ador 😀 Bine, recunosc, am si vreo doi pe care vreau sa-i pocnesc 😛 Tata Borgo, si eu sunt mandra ca imi esti tata virtual.

  3. Auoaleu Crina si la naiba, deci nu numa la meteo ca si pe bloguri tot Maramures suntem. 😦

    Chinezule mori de ciuda ca de mine sigur ie dor, de tine numa spera ca ie dor.

  4. Oana,ardelenii cu argesenii se impaca cel mai bine,primii gandesc de doua ori pana trec la fapta,iar argesenii iuti de felul lor sunt imprevizibili,o zi buna Tavi:)

  5. Oana,
    Ion catre Gheorghe”Ma Gheorghe,tu stai si gujeti?”Gheorhhe catre Ion „Ba,Io numa stau”.Conversatie intre doi ardeleni. 🙂

Lasă un răspuns

