Se votează

Pasionaţii de Fantasy, Horror şi SF ar trebui să dea o fugă şi să-şi voteze cărţile favorite. Acum, la drept vorbind nu cred că trebuie să votaţi şi ce nu ştiţi. Oricum, Horia şi Feri au să dea câte două cafele de persoană pentru preţiosul meu vot. Feri pentru proză scurtă şi Horia pentru New Weird, ceea ce vă doresc şi dumneavoastră. Restul voturilor nu vi le spun 😉 Cu un singur lucru nu sunt de acord, dar, desigur, nu eu decid, dar pot spune, ce caută New Weird la cea mai bună reprezentare grafică? Adică ce caută toate acele cărţi acolo? Doar una mi-a plăcut ca reprezentare grafică, uff. Mă rog, asta e doar părerea mea, dar vouă s-ar putea să vă placă, cine sunt eu să vă spun ce să votaţi? Oricum, de aici de la mine nu votează multă lume, ştiu. Oamenii care intră aici în nici un caz nu sunt mari fani ai genului, sunt prietenii mei 😉 Dar cine ştie, poate ajută. Nu durează mult să votaţi. Aşa că dacă şi ştiţi ce faceţi, nu e frumos să staţi pe gânduri.

Data viitoare poate mă anunţă şi pe mine cineva din timp că se votează. La cât am intrat pe bloguri în ultima săptămână puteam să nu aflu niciodată 😉

12 comentarii la “Se votează

  1. Sarumina! Ai doua cafele de la mine (imi scot pirleala ulterior de la Feri), peste zece zile. Dar… chiar nu ti-a placut cum arata New Weird? Mie mi se pare una dintre cele mai reusite coperte care mi-au iesit din mina…

  2. Crina, pai o sa stam pe capul lui pana da faliment, nu stie in ce se baga 😀

    Horia, ba mi-a placut, dar erau altele mai misto. Per total vorbesc 😉

    Vania, pai si io tot atat 🙂

  3. Sărut mâna Oana, mulţumiri Ursule. Dau şi bere nu doar cafea, nu pentru că m-aţi votat ci că aţi avut răbdarea de a citi povestirea. Cam slăbuţă după părerea mea, Eternele roluri era mai bună dar a apărut în 2009. Sper însă să vă placă cea care va intra în noul număr…

  4. mă cam doare neuronul ( de la secţia documentare 😉 ) da’ … aşa neofită cum mă pretind 😆 votul ăsta mi-a demonstrat că am gusturi bune ( per total )
    @ FERI – MIE-MI PLACE CUM SCRII ! – şi eu chiar nu pot fi bănuită de partipriuri 😉 , parol !

  5. Feri, pentru prea putin, am votat si eu ce mi-a placut. Nu am zis nici ca e cea mai buna, dar din ce am citit eu chiar a fost cea mai buna – adica nu le-am citit pe toate 😛 Si apoi daca o ai pe Cella de partea ta esti tare, ce mai 😉

  6. Cella, nu e mistocareala deloc, eu stiu ce a insemnat pentru mine sa ma sustii cand aveam nevoie. Nu fac misto cu astfel de lucruri. Si io te iubesc 😀

    Tavi, good 😉

Lasă un răspuns

