Mă pregătesc

(Mulţumesc, Crina!)

 

Sufleteşte în primul rând. Dar, cel puţin, nu sunt singura care se pregăteşte, ceea ce îmi dă puţin curaj 😀 Bogdan Hrib se pregăteşte şi el. Şi o dată cu noi toată editura. Vineri la ora 14 vă aştept la Cronul Vânătorului, la Piteşti, desigur. Peste o săptămână vă aştept la Satu Mare, şi pe data de 13 – e şi vineri e şi 13, oare ce mi s-o întâmpla? – vă aştept la Oradea.

E un mini turneu, desigur. Poate va fi şi un grande turneu după apariţia volumului II din Războiul Reginelor. Aş prefera undeva în Hawai dacă mă aude cineva 😀

Îmi e greu acum să vă vorbesc despre lansări, pentru că sunt obosită şi tracasată, dar promit să vin cu poze vineri şi cu ceva mai multe cuvinte 😀

Vă aştept!

10 comentarii la “Mă pregătesc

  1. „e şi vineri e şi 13,oare ce mi s-o întîmpla ?” – păi ţi se întîmplă ce trebuie 😛 , te întîlneşti cu mine … şi EU nu sunt superstiţioasă … de restu’ nu răspund da’ te iau sub pelerina mea , o să se întîmple ce vrem noi ( eu , tu şi Crina )
    în cel mai rău caz ( ploaie ori vijelii ) bem cafele şi bîrfim 😆
    sănătoase să fim

  2. Pingback: Leapşă Foto « Adina Olivia Huţanu - Blogul cu şapte culori

  3. Din”Razboiul Reginelor”:

    „(…) – Noi ,zanele,suntem fiinte speciale si nu s-a pomenit niciodata ca una din noi sa nu fie frumoasa sau sa nu poata zbura.(…)Intr-o zi te vei ridica asemeni unui vultur ce-si urmareste prada si vei zbura mult,mult deasupra copacilor.
    Copila rase.
    – Dar noi nu putem zbura atat de sus.
    – Asa e,spuse zana amuzata.Noi nu,dar tu vei putea.Intr-o zi te vei inalta atat de sus incat toate vor fi mute de uimire.”

    PS: Am cartea 🙂 Astept AUTOGRAFUL!
    Multa,multa,multa bafta.

  4. Oana, am luat „reginele” tale de la Casa Cartii. La lansarea „Saramei” nu ma convinsesesi inca. Acum am vazut c-ai crescut frumos. Iti doresc lansare faina la Cornul Vanatorului.

  5. Multumesc tuturor! O sa fie si poze neaparat 😀

    Ema, te astept oricand la o cafea, ai mailul meu 😉 Elfa, merci, cu toate ca eu cred ca „Sarama” e mai buna 😀

    Cella, Vania, zau asa, nu mai e nevoie de cuvinte 😛

    Corina, te pup!

Lasă un răspuns

