Despre bloguri, cărţi şi edituri

oana_poster1

Sursa

 

Dar, mai întâi, despre… aaaaaaaaaa. Asta e de nervi pentru că nu mi-a mers netul. Mulţumesc ascultătorilor. Crina e obişnuită, restul sunt obligaţi să se obişnuiască. Ţip des 😀

 

Astăzi, după ce netul şi-a revenit, am constatat cu plăcere că Darius şi-a făcut blog. În sfârşit, chiar şi-a făcut blog. Sper să-l şi ţină. Acum avem şi noi ce comenta. Aşa ne trebuie, dacă tot am insistat. Acum vom suporta noul blog cu stoicism 😀

Na, să nu zici că nu ţi-am făcut reclamă. Aş spune eu mai multe, dar mă bate Cella.

 

În urma unei discuţii pe care am avut-o cu Lucia, i-am spus lui Bogdan Hrib Reginele 2 vor avea un index de personaje şi câteva date despre neamurile din carte. După ce a vrut să îmi dea două – nu mi-a dat 😀 – a decis că am două săptămâni pentru asta. S-ar părea că va ieşi şi harta până la urmă, ceea ce, desigur, este foarte bine.

Pentru că Silvana m-a tot întrebat cum va arăta coperta 2, ei bine, vă spun că imaginea va fi aceeaşi, dar vom schimba puţin culoarea. Această idee a fost a lui Shauki şi n-am să mi-o asum 😉 Oricum, este cea mai bună idee pentru moment. Da, trebuie să reţineţi că este vorba tot de CARTEA I, partea a doua. Cartea II probabil va avea altă copertă. Dar Cartea II va ieşi la anul, pentru că la Gaudeamusul de anul ăsta vreau să ies cu un thriller sau un poliţist. CARTEA II va ieşi la Bookfest. Gata, v-am spus tot. Desigur, în mare. Contabilitatea editurii, probabil, îşi va dori să scape de mine, pentru că vreau toate titlurile într-un an 😀 Ceea ce mă bucură în mod deosebit. Dar eu nu plec nici moartă 😉

 

Dacă am avut vreodată vreo idee despre ce să scriu, acum nu o mai am. Vă spun doar că sunt ocupată. Mi-a trăznit să mai corectez încă o dată Războiul II şi să-i aduc îmbunătăţirile de rigoare. Aşa că am treabă. Două săptămâni sunt cam puţine, dar ce nu face omul când trebuie? Le face pe toate că n-are de ales. Dacă între timp îmi va mai veni vreo idee am să v-o comunic.

 

O.H, vorba Cellei. Da, asta voiam să spun. „Talpa lui Org”, adică prima carte din „Cronicile Bibliotecarului” va fi publicată în întregime pe blog. Asta dacă vă interesează. Dacă nu, nu. Dar tot asta voi face. Bun, acum lucru.

16 comentarii la “Despre bloguri, cărţi şi edituri

  1. Deci, multumesc. Daca iese prost vom sti cu totii pe cine trebuie data vina.
    Daca imi permiteti sa comentez si eu in sfarsit la ceva ce ma pricep cat de cat in legatura cu literatura(adica la coperti) eu zic ca ideea este buna. Nu stiu daca v-ati gandit inca la o anume culoare, eu unul as schimba doar rosul cu albastrul.

  2. 😆 nuoa , da’ ce accent ardelenesc ai prins , lucră … că şi io am de citit un blestem de numa,numa
    mie-mi place iedeile lu’ Shauki că m-o învăţat să fac poze 😉
    @ Darius , fain blog ai , parcă mănînc ciocolată de cîte ori intru p-acolo … sper să nu se depună 😆 , halal să-ţi fie

  3. Bine 🙂
    lecţia 1: cînd mai citezi pe alte bloguri poeziile lui Hary (sau ale altcuiva), e bine să scrii acolo şi titlul şi numele autorului, nu te baza pe link.
    Dar îţi mulţumesc foarte mult că ai citat poemul.
    lecţia 2: dacă eşti invitată la o recepţie sau un dineu la care ştii că oaspeţilor li se va oferi caviar (veritabil, desigur), mă iei cu tine. Mă ocup şi de porţia ta, îţi promit! 🙂

  4. 1. Lucia, da, asa ar fi trebuit sa fac, dar eram atat de grabita ca am uitat 🙄
    2. Cu siguranta asa voi face, daca e sa scap de mancatul caviarului 😀

  5. CHE companero Oana te saluta UNGURU care a trecut ca sa comenteze aceasta postare .Companera Oana referitor la bloguri carti si edituri ,o cunostintza de la Oradea si-a lansat zilele trecute o carte,,EFEMERIDE „ de Alina Gadoiu ,numele carti vine de la blogul ei personal,,iata adresa de blog ,,http://alinagadoiu.wordpress.com„are sa-ti promoveze si UNGURU cartea pe la cunoscutzi .CHE companera Oana te saluta UNGURU.

Lasă un răspuns

