Cu un pas spre Satu Mare

Nu, nu mă duc să văd dispensarul, poate doar aşa, de o ieşi în drumul meu. Cică l-au renovat, aşa o fi. Mă duc de aia şi de cealaltă.

macheta-lasare-satu-mare1                         invitatie-razboiul-reginelor1

Şi, în primul rând, mă duc să o văd pe Crina, Darius şi Chinezu (Darius, sper că ţi-ai dat seama că eşti înaintea Chinezului). Desigur, dacă şi alticineva îşi mai doreşte să mă vadă, îi stau la dispoziţie sau cel puţin încerc că aşa e frumos. Apoi mă duc s-o văd pe Cella, care mă tot ameninţă cu o cafea. În plus o să le povestesc orădenilor despre carte. Ştiţi voi, cartea aia a mea. Dar ca să nu vă plictisiţi până găsesc eu răgaz să scriu, treceţi pe la Killer să vă spună despre lansare. Şi pe la Vania să vă spună cum vede el Şarama şi Războiul.

img_79261

Sunt multe de făcut azi. În primul rând mi-am făcut unghiile în culoarea maşinii mele. Nu de alta, dar s-a stabilit că Honda rulz. După ce am spălat-o, aranjat-o, buchisit-o, nu mai mergem cu ea. Că se anunţă vremuri căcăcioase, aşa că luăm Jeep-ul. Maşina aia pe care n-am mai condus-o de ceva timp. Bine, nici acum nu o voi conduce, cu Xreder n-am nici o şansă decât să-l sedez – hmm, ce idee genială.

Nu ştiu nici eu ce trebuie să mai fac. Bagajul, da. Pentru doi, cum altfel. Pisica e pe mâini bune. Oricum, cel mai mult, când plec de acasă, îmi lipseşte maşina. Lao Ţ (aka Piţi) ştiu că îşi ţine dădaca trează, aşa că nu îmi fac griji. Nu se plictiseşte el. Dar maşina mea?! O să plângă după mine? Sigur că o să plângă. Cine o mai iubeşte ca mine?

Tot azi am aflat că Simona e vionovată pentru Chinez 😛 O să fiu cu ochii pe el.

Bine, dacă vreţi să mă scoateţi la o cafea, să îmi vorbiţi despre vreme sau pur şi simplu să-mi faceţi o poză, vorbiţi cu roşcata, ea e PR-ul meu, aşa că nu îi ies din vorbă. Cine nu îşi face programare din timp… ştiţi voi.

Nu ştiu ce să vă mai spun. Nu mai am ce pentru moment. Aş mai avea, de fapt, dar nu cred că interesează pe nimeni. Până nici pe mine nu mă mai interesează. Ziua s-a scurs repede. Eu sunt cam obosită. Cred că o să dorm câteva ore şi cu graţie voi rata examenul de mâine. O să plecăm mai devreme decât ne-am propus. Sunt nerăbdătoare s-o văd pe Crina. Cui îi pasă de un examen când roşcata rulz? 😀 Şi cu asta vă las. Nu de tot, nu vă bucuraţi, voi transmite în direct 😀

Dumis, nu uita de „Jurnalul de Argeş”, să-mi dai mail 😉

Hai, Ardealul!!!

29 comentarii la “Cu un pas spre Satu Mare

  1. he, he, veineeeeeeeeeeeeeeeeeee
    verifică-ţi bagajul : SĂ NU UIŢI CARTEA MEA !!!
    am comandat cafelele HAI (deţi ) !!! 😆

  2. Cella, calmeaza-teeee, cartile sunt in geanta si nu vor parasi geanta pana nu vor ajunge in mainile tale 😀

    Octav, ai primit cartea?

  3. Da’ pe mine cind vii sa ma vezi?{Da’ pe mine cui ma lasi!}Cafeaua se gaseste!{cum ar fi sunat:si in primul rind ma duc sa il vad pe Bebe!}Observati ca sint gelos!Astept provincia!

  4. Bebe, promit ca data viitoare cand vin la Bucuresti, o sa vin special pentru a-l vedea pe Bebe 😀 De la tine nu imi e frica nici sa beau cafea 😀

  5. Aspoiu: tranzitiv, intranzitiv si reflexiv: a face un lucru cu mare migala, dar fara spor. Te gandesti la a bucheri, stiu, dar e corecta si forma asta din cate imi spune propriul dex 😉 Alte detalii? 😀 Sau vrei si tu sa-mi oferi o cafea? 😆

  6. Succes, Oana, si felicitari inca o data! Ma bucur pt voi si imi pare rau ca nu pot fi si eu de fata… Succes, bucurii, distractie placuta! Si te rog pupa-i pe toti din partea mea – Crina, Darius, Chinezul. Si, bineinteles, te pup si pe tine, cu drag.

  7. Corina si eu te pup. Sper sa ne revedem curand, chiar te-am „brafit” zilele trecute cu roscata 😀 Si mie imi pare rau ca nu esti cu noi, dar conteaza pe mine, ii pup pe toti pana ii zapacesc 😀

  8. Pingback: Revoluţia Culturală « Ioan Usca

  9. Oana,
    Pana la Satu-Mare -i drum lung si cu avionul.Dar sper ca merita.Doara prietenii tai ardeleni acolo -si au salasul.Drum bun!tata Borgo. 🙂

  10. Pingback: Am întins covoarele roşii « Sătmăreanca

  11. Mare intelept a fost acela a carui gura a grai clar si raspicat:No bine draga domne eu impart Romania in doua intre ardeleni si restul!’

Lasă un răspuns

