A fost şi vineri 13

img_84741

Că tot îmi zicea Cella că va fi bine şi că tot îi ziceam eu că glumesc, na că a fost şi vineri 13. Jumătate din ceea ce i s-a întâmplat lui Bogdan mi s-a întâmplat şi mie, dar cealaltă jumătate a fost de-a dreptul demenţială. Am ajuns la hotel cu o foame de urs, dar n-am mâncat. Ce să mai mănânci când abia îţi ţii ochii deschişi. I-am spus lui Xreder că intru la duş, dar m-am proptit direct în pat şi l-am visat pe Piţi. M-a sunat Crina să-mi spună că vine. Noroc cu ea, altfel nu mă mai trezeam. Apoi a sunat Darius întrebându-mă dacă a întârziat. Să fim serioşi, să întârzâie de la ce, eu abia ce mă trezeam. A sunat şi Bogdan să-mi povestească de jaf. A fost funny – normal, doar pentru mine 😀 Darius mă întreabă dacă ne întâlnim în restaurant. Eu îi zic că da şi închid. Normal, când ajunge omul în restaurant noi nu eram, aşa că mă bombăne o jumătate de oră că am zis că sunt în restaurant. Dar eu n-am zis aşa ceva. Minunata lui soţie, Lavina – de ce nu avem poze cu ea? 😦 – ne-a povestit câte în lună şi în stele. Are un calm ceva de invidiat. Până şi când e nervoasă e calmă 😀 Soţul Crinei, Marian, ne-a făcut să râdem aprig. Mă rog, la un moment dat, băieţii se întreceau în poante, iar Crina râdea cu lacrimi. Am speriat un restaurant întreg. Deh, aşa ne trebuie. Sâmbătă 14, desigur, am luat micul dejun alături de Crina, Darius şi Lavinia. Aproape că nu ne mai venea să plecăm. Dar ningea aprig, aşa că n-am avut încotro. Dacă Darius şi Lavinia nu s-ar fi ridicat să plece, noi mai stăteam. Crina s-a asigurat că „scap de voi”. O înţeleg, îi lipsea munca la redacţie iar noi am reţinut-o 😀 Nu-i nimic, na, acum poţi munci în voie. Iartă-ne!!! 😆 Drumul nostru a fost mai bun – cu toate că nu o să mai zic niciodată nimic de gropiţele din Piteşti. Ardelenii nu sunt luaţi pe nepregătite, totuşi, atunci când ninge. Utilaje de dezăpezire peste tot. După Aiud a ieşit şi soarele, iar drumul a fost uscat. Am ajuns în Piteşti după şapte ore şi jumătate de mers cu maşina, în condiţiile în care am oprit de vreo trei ori. Am oprit şi la Deduleşti pentru a ne alimenta cu mici şi pui. Apoi am sunat-o pe Katy sperând că a cumpărat ea pâine. Da, vezi să nu! Ar fi fost chiar culmea. Oricum, amintirea din seara de vineri 13 e cea mai minunată. Am râs demenţial de mult şi de bine 😀 Abia aştept să fim în formulă completă, cu Chinez şi Adină cu tot, că aşe ne şede bine. Ei, băieţi, fete, gândiţi-vă la ceva pentru a ne putea întâlni cu toţii.

n1239442586_51512

 OH, să nu uit. După ce m-a înnebunit Bogdan cu un facebook, acum mi-am făcut şi eu cont. Mna, am o nouă jucărie. Să nu urle când nu o să predau manuscrisul la timp, că el mi-a băgat în cap, iar eu Crinei 😀

23 comentarii la “A fost şi vineri 13

  1. Iar Crina, mie 🙂 M-am trezit cu o invitaţie la Facebook de la ea, dar n-am răspuns, sînt deja de un an sau doi în vreo două-trei reţele sociale de-astea şi încă nu le văd folosul.

    Şi apropo de drumuri şi zăpezi, e bine că te-ai antrenat, se pare că lansarea mea va fi într-o zi cu zăpadă, dar nu se compară o oră pe autostradă cu şapte ore prin munţi şi văi.
    Felicitări pentru succesul lansărilor!

  2. Sper să fie un succes – cu cît mai demenţial cu atît mai bine! 🙂
    Ai să vezi cartea vineri, dar pînă atunci ne mai întîlnim, online, la Gala premiilor Fără canguri. Bănuiesc că vrei să afli dacă iei vreun premiu 🙂 🙂 🙂

  3. da … unii au uitat să lase autograf ( the bridge 😛 )
    Oana , vezi că aia-i mutra cui nu trebuie , nu-i Crina 🙄
    ai putea crea confuzii în capul cititorului inocent ( de blog ) 😉

  4. felicitari pentru acest prim turneu si sunt sigur ca vor urma si altele, si mai intinse. Cartea ta nu numai ca face toti banii, dar face si toate turneele

  5. Felicitări Oana, ţie pentru lansare dar şi celor adunaţi cu tine acolo în nord, celor care au făcut posibil evenimentul!
    Din relatările tale (şi vreau să-ţi mulţumesc pentru detalii!) trag o concluzie: în acele zile inima a bătut în nordul ţării!
    Înţeleg că aceeaşi inimă va bate la sfârşitul săptămânii acesteia în capitală!
    Frumoşi sunteţi voi toţi, sufletul acestei inimi!

  6. Ce va invidiez.. Dar contez pe voi toti ca veti veni si la lansarea cartii mele. Voi veni oriunde voi fi invitata – deocamdata am primit invitatie doar de la Satu Mare, adica e la Crina si Darius, dar sunt convinsa ca m-ar primi si Oana la Pitesti, iar eu pot organiza in Bucuresti – dar nu vreau cu oricine, cu voi, pritenii mei im primul rand. Poate ma ajutati cu organizarea, sunt prea impartita intr-o mie de lucruri, ne trebuie un sef de organizare. Din 7 mai in 7 iunie e campanie electorala, deci profit sa imi lansez si cartile. Cine imi propune un traseu, daca ati vrea sa veniti cu mine, ar fi extraordinar. Gasim noi resursele materiale. A, putem face si la Constanta, la prietenul nostru Radu Mazare dar mai ales la Mordechai – sa ne exlxplice la fata locului de iubeste atata acest oras. Mai vorbim, va pup pe toti si va felicit.

  7. Corina, ne vedem vineri si punem totul pe hartie ca la carte. Ne intalnim cu editor cu tot, ok? Poate o sa vin eu cu tine, dar asta depinde de Bogdan, sa nu avem lansari atunci 😀 Dar mai bine vorbim maine la telefon.

  8. Corina, astept si eu cu mare interes lansarea cartii, si la Pitesti, si la Constanta, mai ales ca la malul marii am cumnatii.
    Oana, pe cand un turneu care sa includa si Constanta?

Lasă un răspuns

