Lansare online

Lucia Verona va invita la lansarea online a cartii „Fara Canguri”. Va asteapta pe toti

afis_lansare_lucia_verona2

Afis lansare live

18 comentarii la “Lansare online

  1. FELICITĂRI !!! wow … categărie,nu orişice 😆
    sunt bazată că-l aduci şi pe al meu vineri ?
    şi că o pupăceşti pe doamna Lucia şi pe Ştefania şi din partea mea ?

  2. Cella, pai sa fii bazata ca sigur iau eu toti cangurii, apoi ii pun lui Darius in brate 😉 Si il las cu distributia.

    Lucia, abia astept evenimentul de vineri!!!!

  3. Oana, dă-mi de ştire dacă vei veni la lansare. Vreau să trec pe acolo în primul rând pentru a-ţi aduce cele două cărţi, care din păcate mi-au fost returnate de la poştă. Aşa funcţionează sistemu’…

  4. Vaiii de noi Feri, o sa sterg commentul cu numarul. Da, voi fi la lansare. Doamneee, nu mai lasa numarul public, vrei sa te sune cine nu te astepti?

Lasă un răspuns

