Asta e nesimţire curată.

Postul de fata se refera doar la Aspoiu – e bine? 😀

 *

Citez ultimul paragraf dintr-un articol dedicat editurii Tritonic de Cititor SF – sau iar n-am dreptul să citez?

„In alta ordine de idei, bossul Tritonic a fost intr-un glorios turneu de promovare, turneu declansat, se pare, tot la auzul magicului “avocat”.”

Eu nu l-am ameninţat pe Bogdan cu nici un avocat, să ne fie foarte clar. Nici nu am să o fac. Dacă era să fac chestia asta aş fi făcut-o acum doi ani şi ceva cu editura Eminescu care chiar mi-a călcat demnitatea în picioare. Turneul a fost organizat de Crina pentru mine şi pentru Bogdan. Nici măcar Crina nu ne-a ameninţat pe vreunul dintre noi cu avocatul. Nu înţeleg eu de unde au unii asemenea informaţii. Cum ar fi fost să-i spun lui Bogdan: „mă duci în turneu că dacă nu te dau în judecată” şi apoi să-l privesc în ochi şi să mânânc cu el la aceeaşi masă? Cred că acolo se discuta altceva. Nu văd care e treaba mea (pe ocolite, desigur). Şi nici nu văd de ce l-aş fi ameninţat pe Bogdan cu ceva. Putea să mă refuze şi pe mine până la urmă, că nu mă apucam să sar în sus, să-mi smulg părul din cap şi să-mi sun avocatul. Am spus de atâtea ori că nu pot avea câştig imediat (dar spre ofticarea unora, am câştigat). Dacă n-am ameninţat atunci când am fost realmente nemulţumită, de ce dracu’ aş face aşa ceva când sunt mulţumită? Chestia asta mă enervează la culme. Speculaţiile unora sunt de-a dreptul enervante. Da, am un avocat, un avocat al familiei, unul renumit chiar, dar niciodată nu am ameninţat pe nimeni cu el. Dar s-ar putea să încep de acum şi nu e vorba de Bogdan sau de Tritonic.

Repet: Indiferent care ar fi relaţia dintre mine şi Tritonic, rămâne între mine şi Tritonic. Nu o să-i ameninţ niciodată cu nimic, eu personal nu pot decât să le mulţumesc că mi-au dat o şansă pe fantasy, şansă pe care nu o oferă orice editură.

Chiar dacă Cititor SF a tăiat afirmaţia respectivă, tot sunt nervoasă. Poate vreţi să îmi cer şi scuze că mă înţeleg bine cu Bogdan. Şi nu îl pup niciunde. Pentru mine Bogdan e un om deosebit, iar eu sunt conştientă că nu poate face totul ca la carte. Şi apoi, autorul se mai promovează şi singur dacă vrea cu adevărat să se vândă. Şi cu asta am zis totul. Dacă îi mai vine cuiva ideea că am ameninţat editura, n-are decât să-l întrebe pe Bogdan cât de ameninţat se simte de mine.

UPDATE: Ce trist esti cititorule… Proasta eu ca te bag in seama, dar nici cu tine nu imi e rusine. Esti degeaba 😉 Oricum, pentru cei interesati si care nu vor mai calca pe aici: da, domnul cititor e la spam, nu am nevoie de asemenea comentatori.

35 comentarii la “Asta e nesimţire curată.

  1. Nu pricep tot contextul, dar comentariu-mi pare impertinent.

    Oricum, din blogroll îi scot pe toţi… Înainte să-mi şterg blogul, fireşte!

  2. măiiiiiiiiiiiiiiiiii
    iar îi scandal şi nu-mi dă nimeni bip 😦
    şi io care mă agitam ca sifonu’ cu „ăla” pe la Ştefania
    oy,oy,oy … la voi îi mai mişto scandalu’ SF 😛

  3. Stii ceva Oana? De asemenea „cititori”, mai bine, lipsa. Tu ne ai pe noi, prietenii si cititorii tai fideli, iar acesti papagali invidiosi, duca-se …la spam, nu merita sa ne necajasca Printesa! O zi minunata!

  4. Oana,are dreptate nea Costache,de asemenea”cititori”mai bine lipsa.Tu ne ai pe noi,si sa nu pui la suflet rautatile unora,care vad ca esti sufletista,o zi buna Tavi:)

  5. Lucia, ma enervez, ca cine nu stie ar putea crede ca sunt atat de dusa sa ameninti oamenii. Nu ca n-as fi, dar nici in halul asta 🙂

    Darius, taci, mai, ca ai bronsita 😛

  6. Draga mea Oana şi dragi cititori, cititoare, blogăruitori si blogăruitoare, eu sunt un CITITOR SF. Mărturisesc deschis că sunt. Pentru a evita orice fel de neînţelegeri, ţin sa fac anumite precizări: nu sunt doar cititor Sf ci sunt chiar unul dintre cei care scriu uneori câte ceva pe BLOGUL CITITOR SF. Şi nu numai. Dar restul nu contează acum şi aici. Ceea ce contează este … hai să încep a explica.
    Nu cred ca există persoană în spaţiul virtual sau în viaţa de zi cu zi care să afirme fără a minţi că eu l-aş fi jignit sau i-aş fi adresat injurii de vre-un fel. Totuşi constat acum că mi se aduc acuzaţii de către Oana, cel puţin aşa percep eu lucrurile şi sunt total nelămurit. Până la urmă întreb şi eu: cât de greu poate să fie să stai şi sa analizezi lucrurile înainte de a vorbi?
    Oana, permite-mi să cred că nu ai nimic împotriva cititorilor sf de prin ţara asta şi să te rog să menţionezi clar că vorbeşti de blogul Cititor SF. Mai departe dă-mi voie să-ţi atrag atenţia că eu port răspunderea pentru lucrurile pe care le afirm şi că oriunde, la orice oră şi în faţa oricui sunt gata să dovedesc orice afirmaţie făcută de mine, cu argumente. Asta însemnând că greşeşti acuzându-mă de ceea ce nu am făcut şi de ce nu sunt responsabil. Aşa că frumos ar fi să observi că articolul care ţi-a produs o creştere bruscă a tensiunii nu poartă semnătura de CITITOR SF şi să te iei la harţă, trântă sau ce mai vrei tu, cu cel care a semnat, nu cu toţi de la cititor Sf. Ce ai cu mine? Ce ai să-i reproşezi lui KYO? Împotriva domnişoarei sau doamnei dreamingjewel ce ai? Dar cu „feeria” ce ai? Te-a supărat un singur om, tu faci acuzaţii la un grup întreg. Nu crezi că ar fi fost corect şi elegant să adresezi respectivului om ceea ce aveai de spus?

    Ai dreptate într-o singură privinţă. Atunci când spui „Ce trist eşti cititorule” , pentru că întradevăr genul acesta de lucruri pe mine mă întristează chiar înainte de a mă revolta.
    Mă întristează pentru că tu eşti o scriitoare, asta însemnând un statut care atrage după sine nişte obligaţii de ordin moral şi eu cel puţin am pretenţii faţă de scriitori şi scriitoare. Eu nu mă mir dacă un om aflat la sute sau mii de kilometri distanţă face o greşeală scriind pe blogul său lucruri pe care mai degraba le intuieşte sau le bănuieşte, nu mă mir pentru că astfel de lucruri se întâmplă. Apreciez dacă are tăria de a recunoaşte că a greşit şi cu asta basta. Blog au foarte mulţi oameni şi majoritatea scriu exact ce le trece prin cap. Îşi pot permite acest lucru. Atunci când vorbim de un scriitor lucrurile se schimbă. Din partea unui scriitor, cred eu că pe bună dreptate, am pretenţia de a avea o viziune în ansamblu şi o înţelegere în profunzime atunci când spune ceva. Dacă un om oarecare se împiedică de o creangă uscată şi se apucă să distrugă toată pădurea de nervi, s-ar putea să-i găsesc o scuză. El îşi poate permite să confunde creanga cu pădurea, însă o astfel de confuzie din partea unui scriitor mă dezamăgeşte. Ceea ce poţi spune că-i problema mea… numai că nu se reduce problema la atât pentru că scriitorul reprezintă o elită culturală şi intelectuală. Cum să pot avea eu sau oricine pretenţia de la omul de rând, de la cel care s-ar putea să nu fi ajuns încă nici măcar la statutul de cititor, cu atât mai puţin la cel de scriitor, să vadă lucrurile corect, să nu se grăbească în a emite judecăţi şi să nu condamne pe nimeni şi nimic înainte de a înţelege, dacă nu pot avea această pretenţie nici măcar de la cei care scriu?

    PS. Ţi-am comentat scrierile. Dacă am văzut lucruri care se cer corectate, ţi-am spus despre ele, dar dincolo de a critica ce ai scris te-am respectat mereu ca om. Nu te-am acuzat niciodată de nimic şi ţi-aş fi recunoscător dacă nici tu nu mi-ai aduce acuzaţii directe sau indirecte decât atunci când am măcar o parte cât de mică de vină.

    PS 2. Dar lasă că ne îńtâlnim noi mâine şi să vezi ce de o să ne batem pentru a ne descărca de frustrări. :))
    Să te tunzi scurt ca măcar de păr să nu te pot apuca prin faţă la Casa Scriitorilor. Bodygarzi să nu-ţi aduci că ei nu-s vinovaţi de nimic şi nu văd de ce ar trebui să fie ei bătuţi.:)
    PS3. Să iei cu tine un autograf pentru că îl vreau!

  7. Balin, ce naiba, zau asa, ma refer stric la Aspoiu, te-a apucat? Si am comentat strict pasajul de inceput. Ce treaba am eu cu cititorii de SF? Nu am treaba cu cititorii nici unui gen. Stii bine la ce ma refeream, nu incepe. Probabil ca si pe tine te-am amenintat cu vreun avocat ca sa vii maine. Cine stie… Deci nu e nimic de genul cititor-scriitor, ok?

  8. A, da, si nu permit nimanui sa intuiasca lucruri si sa le scrie, cand avea adresa mea de mail si ma putea intreba. Feri, lumea chiar ar putea crede ca sunt atat de smintita, nu ca nu as fi pe jumatate, dar nu atat. Si nu e prima oara cand Aspoiu aduce acuzatii si are idei sf, sau vrei sa-mi vezi mailurile? 😀 Nu ti le arat oricum, si nu am sa dezbat public mailurile lui si incercarea de-a ma intoarce impotriva lui Bogdan. Am incheiat subiectul siteului Cititor SF cu Aspoiu in frunte si ne vedem de treaba. Daca as fi vrut sa ma iau de tine, te-ai fi prins.

  9. Off! Acum mă enervezi, pe bune! Eu ştiu ca nu ai tu nimic de împărţit cu mine cum nici eu nu am cu tine, dar de unde să ştie eventuali tăi cititori de pe blog că tu eşti revoltată împotriva unei postări a lui Aspoiu dacă tu vorbeşti de CITITORII SF?
    Repet ce am fost nevoit să spun acum câteva zile şi pe blogul lui Costi Gurgu: indiferent câţi am fi într-o organizaţie şi indiferent câţi am fi care scriem pe un blog sau pe un site, fiecare are dreptul la opinii propri şi ceea ce scrie şi semnează în nume propriu reprezintă strict numai propria părere, nu a celor din grup sau organizaţie. Atunci cănd cineva vorbeşte în numele unei organizaţii de vreun fel, atunci semnează menţionând acest lucru. Eu încerc aici să-ţi explic că este incorect să judeci blogul Cititor SF cu toate cele fără să ţii cont de faptul ca te-a supărat un singur om dintre cei cinci care scriu pe respectivul blog.
    Nu vreau să văd e-mailurile tale, prefer să trăiesc închipuindu-mi că lumea este mai frumoasă şi mai nobilă.
    Subiectul nu era Cititor Sf ci doar Aspoiu. Asta ziceam eu şi asta susţin în continuare. Cearta-te cu el, condamnă-l, caută-l si dă-i „omorul” daca aşa simţi nevoia, dar nu acuza cinci oameni pentru ca ţi-a greşit unul, gândeşte-te că dacă într-un ziar apare o jignire la dresa cuiva nu vor fi vinovaţi toţi cei care scriu în acel ziar ci doar acela care a scris acel articol.

    PS. Mă dezamăgeşti! Nu eşti smintită? Mie nu-mi plac oamenii normali. 🙂

  10. Balin, gata, am specificat ca i se adreseaza doar lui Aspoiu. Ai dreptate, n-am nimic cu restul, doar ca pe Aspoiu l-am vazut un fel de sef de site, si mi se parea normal ca toti sa-l vada ca mine 😀 Ok, gata, am rectificat sus de tot sa vaza tot poporul. Omor nu ii dau, ca ar trebui sa ma cobor.

    PS: Sunt smintita, dar nu atat de mult pe cat se interpreteaza 😀

  11. Eu mă bucuram acum în sinea mea şi-n gândul meu mi se întinse gura până la urechi, apoi chiar mai departe până ajunse să amintească de o tăietură de jur împrejurul capului. Ma gândeam că eu spre diferenţă de tine sunt mult mai smintit decât ar putea crede cei care mă cunosc. 🙂

  12. Pingback: Salată de linkuri « Ugly Bad Bear’s Blog

Lasă un răspuns

