La lansarea Cangurilor

afis_lansare_lucia_verona21

Mi-am luat premiul si diploma…

laureatfaracanguri2

… Asa ca ma gasiti la lansare…

Nu dau decat un autograf pentru ca mi s-a cerut si nu vorbesc cu straini pentru ca voi fi in prezenta editorului meu 😀 (Vorbim dupa ce pleaca 😀 ) – glumesc!

P.S: Pentru cei ce nu au castigat, pot cumpara cartea de aici sau maine la lansare cu doar 15 lei.

18 comentarii la “La lansarea Cangurilor

  1. Back in blogosfera:)
    Cum? Ce? Cat? Unde? Cand? si mai ales, de ce????

    Mai multe detalii, se poate???
    Asta numai daca acceptati umila prezenta a unui SURVIVOR:)
    Sarumanusitele! SUCCES!!!!!

  2. Horia, Chinezu s-a angajat avocatul meu. Asa ca a stat intre mine si Bogdan ca sa nu ne batem 😛

    Marius, se poate, se poate, cum nu? Lansarea fu 😀

    Crina, tu PR, Chinez avocat, ce-mi mai trebe? 😀

  3. @oana: un contabil, clar. ca să-ţi numere banii cîştigaţi din litigii. şi-un bodyguard, musai. şi negri care să-ţi scrie cărţile, că tu o să fii prea ocupată cu procesele. 🙂

Lasă un răspuns

