Scurte

Azi am fugit de la ziua cumnatei mele pentru a mă întâlni zece minute fixe cu Darius – pe autostradă 😀

 

*

Dacă vreţi să vedeţi cum am rupt contractul cu Tritonicul luaţi de citiţi

 

*

Dacă vă simţiţi mai buni, ajutaţi un copil.

 

*

O duminică frumoasă şi vouă – sunt prea obosită acum să pot detalia…

18 comentarii la “Scurte

  1. ţi-am trimis, recomandat, tot soarele, mi-am păstrat dinţii
    da’ dacă nu zici, că n-am priceput numic din ce n-aveam de priceput, ţi-i expediez şi p-ăia 😛

  2. Oana,
    Dupa atata zbatzuiala prin tara,cu atatea lansari de carte si cu multa,multa agitatie ,mai vrei sa fii si odihnita?Odihneste-te si te pregateste ca vine primavara! Asta-i cert.De maine intram in postul Pastelui si iaca a trecut anul.Odihna sanatoasa iti doreste ,tata Borgo 🙂

  3. A fost o onoare si o placere, pacat ca a durat foarte putin. Anyway tin sa precizez ca intoarcearea intempestiva si inainte de termen la Satu Mare a fost absolut fara nici un sens.

  4. Bun.Si dupa asta te duci la chef! Doar este Duminica seara .Cand eram tanar si uneori obosit puteam sa dorm si pe spini,acum nici legant.:P

Lasă un răspuns

