Ce-aţi avut cu bieţii canguri?

cangur-fara-canguri

Poză şutită de la Madelin

Am citit-o! Recunosc că am citit-o mai repede. Aşa cum am citit şi alte cărţi despre care n-am apucat să vorbesc, dar nu rămân ele „nevorbite” 😀 „Fără canguri”, savuroasă, savuroasă cu adevărat. Normal că am început cu începutul, chiar dacă vorbim de un volum de proză scurtă, nu mă lasă inima să trec peste anumite povestiri. Şi bine am făcut. Nu de alta, dar nici nu ştiţi ce pierdeţi. Ar fi păcat să citiţi fiecare poveste în parte. Vi se va arăta o lume savuroasă, presărată cu cinism şi umor. Cel mai mult mi-a plăcut „Armura”. Poate a fost şi prima şi m-a impresionat într-un mod deosebit, dar nici „Nevasta lui Don Juan”, nu e de lepădat. Nu ştiu dacă mă aşteptam la acest final, dar am chicotit în sinea mea. O să vă spun cu altă ocazie de ce. Deci, da! O carte savuroasă care merită citită din scoarţă în scoarţă. Încet, nu cum am făcut, încercând să respiraţi fiecare literă şi să înţelegeţi fiecare cuvânt.

Dacă nu aveţi încă cartea, nu ezitaţi să o comandaţi.

 

Despre „Fără canguri” au mai scris: Adrian Năstase, Bogdan Hrib, Madelin, Săptămâna Financiară, Chinezu şi or mai fi fost, dar nu îi ştiu eu pe toţi, aşa că îmi cer scuze anticipat. În aşteptarea cangurilor a scris şi Crina, normal 😀

Dacă Lucia va fi de acord cu un interviu online exclusiv despre această carte, va apărea şi în revista de cultură „Argeş” – din păcate nu pot părăsi Piteştiul în momentul de faţă pentru un interviu face-to-face.

 

Sfatul meu? Cumpăraţi cartea, fraţilor, că o să vă pară rău de nu o faceţi.

 

 

 

 

 

20 comentarii la “Ce-aţi avut cu bieţii canguri?

  1. Oana,
    De scriitoarea Lucia Verona eu am auzit inca de la debutul domniei-sale .Sigur ,daca-i apare cartea si in librariile judetului Mures o voi avea in bibilioteca 🙂 Poate am s-o si citesc(glumesc).Nu cumperi o carte pe post de bibelou ,asa pentru o atmosfera intelectuala.Am vazut tzopi si tzoape care aveau carti pe care le stergeau numai de praf si cand doreai sa imprumuti o carte mai rara spuneau ca ei nici nu le misca de pe raft.Ca sa vezi cultura la parveniti.Am chef de o barfa ,tata Borgo 😛

  2. Tata Borgo, stiu eu astfel de oameni. Pacat de bietele carti. Cum sa tii o carte daca nici nu stii despre ce e vorba in ea? Trist, dar adevarat 😉

  3. Am auzit atatea despre canguriii d-nei Lucia ca ard de nerabdare sa–i devorez! Reginele tale abia le-am terminat si astept cu nerabdare vol. II. Vezi? Asta-i prost cand apar volumele unei carti la o anumita perioada de timp (mai ales sa mai fie si bune!) ca te tin in priza! Nu-i nimic, atunci cand am in mana vol.II. inainte de a-l devora, recitesc vol.I si…am continuitate!
    http://www.neacostache.com/2009/02/23/ce-ai-face-daca-ai-fi-femeie-barbat/#comment-1012
    O seara frumoasa!

  4. @Oana

    Cum adică îmi trimiţi întrebările pe mail şi răspunsurile tot aşa?
    Îmi trimiţi şi răspunsurile? 🙂

    @ionborgo42
    Chiar de la debut? Asta a fost tare demult…
    Din păcate, nu cred că va ajunge cartea în judeţul Mureş, mai bine o comadaţi de pe Tamada.ro, e un buton pe blogul meu.

  5. Fie, trimit eu răspunsurile, deşi îmi convenea să le scrii tot tu 🙂
    Dar grăbeşte-te, că duminică plec pentru o săptămînă şi chiar dacă o să am net la hotel, n-o să-mi ardă de interviuri 🙂

  6. @Lucia Verona,
    Debutul domniei-tale a avut loc cam pe la mijlocul anilor 7o,atunci cand se afirma in muzica tanara cu texte si poetul Dan Verona.Asa am facut asociatia.Poate ma inseala memoria,dar am tot dreptul ca sunt la varsta III-a si se mai poarta amnezia … :)Cu stima,IonBorgo.

Lasă un răspuns

