Mi-s pe moarte

Pe Lucia am serbat-o mai devreme, dar de vina e doar creierul meu incins. Mno, sunt pe moarte. Asa ca bucurati-va, comandati flori si ce se mai comanda in astfel de situatii. Nu uitati, numai Darius e de vina pentru ca m-a atins dupa ce a facut bronsita. Dupa ce ma voi duce, sa aruncati cu pietre in el. Multumesc! Nu stiu daca mai revin azi, tinand cont ca mai mult ma tarasc, tocmai de aceea, inca o data: La multi ani, Lucia!

M-am epuizat!!!!

33 comentarii la “Mi-s pe moarte

  1. nu se poate, ce făcuşi ?
    Darius : TE BELESC MĂ !!! acu’ mă sui în rata de SM şi-l termin (politic 😉 ) 😛
    Oanaaaaaaaaaaaaaa fă-te bine că ai treabăăăăăăăăăă 😆

  2. Însănătoşire grabnică! Presupun că, totuşi, Our a fost purtătorul agentului patogen. În Mnemess sunt viruşi care atacă neuronu’…

  3. Oana!
    Ma repet.Un wisiky de Satu Mare zis si palinca sau horinca cu pita si slana lata de-o palma si cu ceapa rosie de Turda si musai te faci la loc.Nu,nu mori dara ti-mbata de cap un pic de-ti trec toate cele de nacaz ,zis si gripsa de primavara.Eu alt leac nu cunosc,dar nici nu ma betejesc .Ascult-o pe Crina ca ea stie ca am dreptate cu leacul 🙂

  4. Oana,insanatosire grabnica,ceai,lamaie,coldrex,prisnita cu miere de albine,si o palinca fiarta si esti sanatoasa tun a doua zi,nu uita usturoiul si glisa,sa te faci sanatoasa !Tavi 😛

  5. Cum Printeso, te vaiti de gripa, cand exista aci la tine, cel mai bun remediu din lume? Tuica de Pitesti? O baie fierbinte la picioare si cateva cescute din miraculoasa licoare, fiarta si cu piper si- 24 de ore esti fresh! Hai, treci la doctoriceala ca te vrem zdravana si-n putere! Sanatate!

  6. Pingback: Relatare “realistă” a unei vizite la Bruxelles (continuare, III) « Gabriela Savitsky

  7. Iau şi io o kilă dacă-i gratis (c-o ştiu „trata”) 😆
    hai să facem o licitaţie micăăăă
    sau, măcar un concurs cu premii (cărţile alea de la radio erau super, vreau a lui Arion cu biblioteca şi atacul (?) 😉 )
    şi vedeţi şi boku’ meu c-am pus poze pentru Lucia (cu Oana 😆 )

  8. Oana,

    supă. limonadă. compot de mere. aspirină. comprese cu oţet (sau răchie, dar a voastră-i slabă 😀 ) la tălpi. mâine va fi mai bine. sănătate, copilule bun.

  9. Mno, inca supravietuiesc, nu va bucurati din timp. Stefania, inca sunt 😀
    Cella, gata, toate is pe drum, iti dau si tie flacari cu atacuri 😛

    Gabi, sunt impotriva oricarui tratament 😀 Capoasa 😛

  10. Oana mami, nu ne speria.Tu esti o fetita cuminte nu trebuie sa te mai gandesti la asa ceva.Se poate….

Lasă un răspuns

