Toţi se nasc în martie

sampanie

Nu, nu am constatat azi, ci anul trecut, când am observat că mulţi oameni dragi mie sunt născuţi în martie. Buluc. Unii peste alţii şi lângă alţii. Printre ei se alfă şi nepoata mea, dar până la ea mai e. Aşa că azi îl sărbătorim pe Ion Borgovan sau Tata Borgo pentru cunoscători. La mulţi ani şi la mulţi ani şi o sticlă de şampanie de la mine!!!

21 comentarii la “Toţi se nasc în martie

  1. LA MULŢI, MULŢI ANI !!! Tata Borgo, multă sănătate şi bucurii împreună cu Mama Borgo şi toţi cei dragi 😆
    Oanăăăăăăă,
    să vezi „agenda” mea, io am şi cîte două minuni în aceiaşi zi, azi îi a lu’vară-mea (sora mea de-a doua, să-mi trăiască);
    cea mai fericită-i tanti florăreas; în luna martie îs clientă cu notorietate maximă şi bat de departe orice concurenţă la flori din import (vai mama mea şi bugetul familiei 😆 )

  2. a, uitam 😆
    cam cum credeţi voi că se comportă o femeie al cărui bărbat are ziua de naştete în 8 martie ? 😆 😆 😆
    nu glumesc ! 😉 aştept seriozitate maximă 🙄

  3. La multi ani ptr tata Borgo si pentru toti cei nascuti in luna martie
    PS: si tata si fratele meu sunt nascuti tot in martie 😉

  4. Pingback: Relatare “realistă” a unei vizite la Bruxelles (V) « Gabriela Savitsky

  5. Tuturor:

    Va multumesc din suflet cu o mica observatie.Eu sunt nascut pe 27 martie,Berbec get-beget ,dar daca urarile sunt din inima le primesc cu anticipatie.
    Cu drag,tata Borgo 🙂

  6. si eu sunt nascut in martie,pe 16,sunt mai ”tanar”an 1965 intr-o zi de marti,in fine,TRAIASCA PESTII si toti sarbatoritii,corneliu,din BRASOV

Lasă un răspuns

