Azi sunt pe moarte

Aşadar, nu îmi pasă că am scris un cuvânt greşit. Nu îmi pasă nici de suferinţa din lume. Nici de criză, nici de politicieni. În plus, la agonia mea, se mai pune şi netul care nu merge mai mult de două minute până se hotărăşte să pice iar. Cred că azi nu îmi pasă nici dacă s-o gândi cerul să cadă pe mine. Atâta timp cât nu îmi pasă, nu îmi pasă. Şi dacă netul tot nu îmi merge, mi-am închis şi telefonul pentru a putea muri în linişte. Dacă vreţi să faceţi gălăgie, cred că pe strada paralelă cu a mea se poate manifesta cine doreşte. Pe strada mea vreau linişte. Că de-o fi să-mi cânte îngerii, să îi aud. Ăăă… nici nu cred că mai am altceva de spus. Dacă mă voi trezi la viaţă, voi grăi mâine, dacă nu, nu.

31 comentarii la “Azi sunt pe moarte

  1. dragă, bîntuie-i în viaţă fiind 😉 că de murit poate toată lumea; nu o să ne stricăm acuma ziua/noaptea pentru un cuvînt; Crina-i de vină cu testul ăla al ei de scris rapid 😆
    depun mărturie că şi io mi-am furat-o

  2. Oana, îmi pare rău că am declanşat povestea asta. Chiar nu mi-am dat seama dacă ai greşit sau dacă ai inventat un cuvînt. Dar tu ai făcut ce trebuie – ai observat eroarea şi ai corectat-o, ceea ce e perfect. Mai departe nu mai era nimic de discutat, asemenea lucruri se mai întîmplă.

  3. Lucia, dar nu-i nici o problema, nu m-am suparat de nici un fel, si nu imi place ciocolata 😛 Oricum, nu mai sunt pe moarte 😀

  4. Cella, dar nu avea nici o legatura cu cuvantul, zau ca nu. Bine, ca Horia face din tantar armasar, asta e alta treaba, dar m-am gandit ca l-as putea face urmatoarea victima a criminalului satmarean 😆

  5. Ciocolata neagră e medicament, nu trebuie să-ţi placă 🙂 Dar face minuni în caz de depresie. Impresie. Expresie. Ascultă-mă pe mine, că-s om bătrîn 🙂

  6. Oana ,
    Hai sa fim seriosi.Tu si „pe moarte” 🙂 Poate „moarta de somn” sau „moarta de oboseala” dar… nu ma baga la idei,vorba lu conu Iancu 🙂
    PS. Poate „moarta de foame” ca pe asta o cred 🙂

  7. @oana: din partea mea, joaca-te cum vrei cu romanul. m-am cam plictisit sa iti tot atrag atentia asupra greselilor pe care le faci si care-ti pot sifona imaginea. asa ca n-o sa te mai corectez. daca altora le place sa te citeasca inclusiv cu greseli de „dactilografiere”, mie nu. la buna vedere.

  8. Domnule Horia,
    Pe noi,cititorii,ne cam deranjeaza tonul D-voastra.Credeti ca va cer prea mult daca va rog sa incercati sa abordati altfel aceasta chestiune?
    Va multumesc anticipat si va doresc o zi extraordinara!

Lasă un răspuns

