Să mor sau să trăiesc?

Întrebarea asta a început să mă chinuie de azi de la prânz, de când am vorbit cu mama.

Să vă povestesc. Îmi zice mama, holbându-se la mine: „Hai că nu mori azi, dar încet, încet, te apropii”. Normal, are tot interesul să mă duc, că doar are jumătate din pensia mea privată în caz de ducere definitivă 😀 Nu că Xreder, bietul, n-ar fi la fel de avantajat. Şi el, şi mama, ar putea să îşi refacă viaţa, să se recăsătorească. X ca X, dar mama dacă mai bagă şi divorţ s-a scos.

Că tot zicea GabiVania are mintea în piuneze. Păi staţi aşa că sunt unii mai sadici ca Vania. Acum sper să nu vă dau idei, dar Dumnezeu cu mila 😀 Până şi domnul Hrib, mărinimos cum îl ştiţi se întreabă dacă după publicarea cărţii aleia la care scriu acum, n-ar fi mişto să mă omoare cineva sau, de ce nu, să o fac cu mâna mea. Nu, nu îl înţelegeţi greşit, el n-are nimic cu mine, e doar marketing. Nu că în închisoare nu mi-ar sta la fel de bine. Vă daţi seama ce ar creşte vânzările. Se întâmplă chiar acum în Olanda 😉 Da, un scriitor care îşi scrie al doilea roman din puşcărie. Îmi e lene să vă dau toate detaliile.

Aşa că stau şi mă gândesc: să mă resemnez şi să mă duc, sau să le fac în ciudă şi să mai stau? Deh, până termin romanul, Bogdan va trebui să aibă grijă să nu mi se întâmple, că mama n-are nici un avantaj de pe urma scrierilor mele, aşa că nu-i pasă 😆

Momentan nu ştiu a vă răspunde. Dar o să mă gândesc până va apărea cartea pe piaţă. Păi nu? Şi aşa vedeţi şi voi câte am de gândit. Cum să mai trăieşti cu creierul tot timpul pus în funcţiune? Nu se poate aşa ceva. Nu se poate şi gata 😀

36 comentarii la “Să mor sau să trăiesc?

  1. Unde zice Gabi că am mintea în pioneze? Că imediat o scot din blogroll! De data asta, definitiv!…

    Dacă ai chef de o crimă, eu tocmai caut asociat pentru o cămătăreasă. Da’ să nu mai zici la nimeni!

  2. Ei, atunci o mai ţin o vreme…

    Te-ai gândit la varianta să scrii volumul patru în penitenciar? Oricum, să mori e mai nasol…

  3. Vania, volumul patru din Dinastii zici tu? Ala nu se poate scrie in penitenciar. In penitenciar, eventual, as putea scrie despre multe, multe crime, si am gasi o solutie si pentru camatareasa ta 😛 Dar prefer decesul, multumesc! Eu cred ca si pe lumea cealalta se poate scrie, mai ales daca ai o buna legatura la internet 😆

  4. E fumată aia cu scrisul cărţii în puşcărie, de vreo 80-100 de ani. Cu moartea nu ţine, că nu văd ce cîştigi tu din asta, aşa că trebuie să găsească Hrib altă idee de marketing. Iar tu… păi dacă gînditul e atît de chinuitor, gata, nu mai gîndi. Simplu. 🙂
    Alte întrebări mai aveţi?

  5. Mai bine te răpim şi cerem recompensă. Când te răpim, să ai şi cardurile la tine.
    Îţi dai seama ce titluri: „Romanciera Oana Stoica Mujea a dispărut!” sau ” Răpirea din Piteşti – celebra scriitoare de romane Fantasy a dispărut!
    La sinucidere nici să nu te gândeşti! Dacă nu-ţi reuşeşete din prima şi scurt, umbli între lumi până ţi se face lehamite.
    Iar de omorât, nu cred că are nimeni curajul. Dacă mă gândesc bine… parcă ai tu nişte prieteni 😀 .

  6. Nu e bine, pur si simplu; tu-ti dai seama cand te-or apuca nervii… de dincolo? Ca internetul, ca editura, ca ce se alege de carti, pai crezi ca mult o sa rezisti cand o sa-l vezi pe Piti mire?! Hmm, esti inapoi in doi timpi si trei miscari, asa ca lasa calatoriile astea lungi pentru mai incolo, muult mai incolo 😀

  7. Ioana, si eu care ma gandeam ca o sa castig bani multi si o sa calatoresc si mai departe 😀 Hai ca le las 😛 Deci traiesti, interesant 😀

  8. ştii ceva, tu fii TU !!!
    restu-s întîmplări … vorba aia … nimic nu-i întîmplător 😉
    şi … parcă nu-ţi plăcea „Cronica unei morţi anunţate” 😉

  9. Să-mi tai venele? Să mi le las lungi?
    Dacă vrei să crescă vânzările, atunci cred că cel mai bine ar fi sa te sinucizi, după care sa te pui pe scris într-un ritm infernal ( de somn nu mai ai nevoie, mâncare, băutură idem) şi să trimiţi spre publicare texte din ailaltă lume. Dacă ne spui şi cum e pe acolo, promitem să cumpărăm cartea, :)) , dar nu şi să venim după autograf.

  10. Ufff! Da’ morbizi mai sunteti fratilor! Oana tata, asculta la nen’tu Costache: al mai bine si mai bine-i cand e omu’ sanatos si-n putere! Atunci poate munci si mult, si bine! Desi puscaria ( de fapt locatarii ei), ofera o multime de subiecte de romane, tu ai dovedit ca scrii foarte bine fara sa stai pe-acolo (duoamneee fereste!), asa ca scrie taica acasa la tine!

  11. Am stat si m-am gandit. si cum se zice mai in amonte, e destul de naspa sa mori asa pe nepusa masa. ultima data cand am murit eu, a fost destul de nasol…

  12. Nu drăguţ pentru ca eu sunt rău. Secui de ăla rău, enervant şi antipatic. Aşa că aş veni cel mult să mă conving ca eşti acolo. 🙂
    Aaaa…şi bine’nţeles să te critic. De data asta nu textele ci chiar scriitoarea. O să-ţi zic chestii de genul: ” Bine domnişoară, dumneata chiar îţi închipui că norişorii ăştia pufoşi au fost atârnaţi aici să ai mătăluţă pe ce te întinde? Jos şi mâna pe tastatură, muncă nu chiuleală! ” Sau:
    ” Gata, nu mai răcni, nu sunt flăcările alea aşa fierbinţi precum laşi tu să pară”

  13. EXPOZITIE DE ARTA LA NEW YORK, TOKIO SI BUCURESTI

    La 1 Decembrie 2009,  va avea loc la New York o expozitie personala dedicata Romaniei. La aceasta manifestare va participa Printul Nicolae si membrii diferitelor familii regale europene. Va fi o ocazie fericita pentru toti de a cunoaste si a strange mana viitorului rege. Volumul de arta “Printul renasterii” ” Romania” va fi lansat  cu acest prilej. Locul de desfasurare va fi Chelsea, cartierul importantelor galerii de arta. (în apropierea studioului meu de film). Organizatorul acestei expozitii (curator) este sotia mea, Kiyoko Horvath. Trebuie mentionat ca la toate expozitile pe care le-am avut in jurul lumii, s-a arborat steagul national . In anul 2004 am dedicat expozitia”DE LA DALI LA DEVA” Regelui Spaniei JUAN CARLOS si regelui  MIHAI, Regele Romaniei. Expozitia suprealista a început la New York si, trecand prin diferite orase europene a luat sfarsit in Figueres la doi pasi de Museul Salvador Dali. VA ROG DESCHDETI   http://www.devagallery.com. Veti putea vedea o lucrare favorita reprezentand tricolorul, avand in centru ei, crucea martirilor si a sperantei. Lucrarea a avut un deosebit succes.  Expozitia care va putea fi vizionata la sfarsitul anului si la Bucuresti este bazata pe motive arhaice romanesti. Sper sa intalnesc inca oameni care mai cred in bine.
    ROBERT HORVATH- DEVA  artist  New York 15 Martie 2009

Lasă un răspuns

