Campanii de blog

insigna-tritonic2

 

 

 

 

Editura Tritonic încă mai face campanie de blog. Dar asta nu e numai în avantajul editurii, ci şi în avantajul bloggerilor. În primul rând, aşa cum ştiţi, există o insignă Tritonic. Nu numai că nu vă face rău dacă o ataşaţi pe blog, dar, la un moment dat, poate veţi câştiga şi o carte datorită ei 😉 Doi, toţi bloggeri cititori pot participa la cealaltă campanie a editurii. Dar pentru asta citiţi pe Dinastii, că îmi e lene să o scriu din nou 😀 Bun, dacă până aici am rezolvat, mai am să vă spun ceva. Unele pagini de pe acest blog au dispărut. Altele încă mai sunt. Dar, cel mai important am o pagină nouă care va fi modificată la două săptămâni. O pagină în care vă voi recomanda cele mai bune cărţi pe care le-am citit. Dacă una din ele vă încântă, nu trebuie decât să daţi clik şi să o comandaţi. Astea sunt noutăţile editoriale de azi. Zilele astea chiar mă gândesc să vă povestesc două cărţi poliţiste şi ultimul fantasy citit de mine. Mă credeţi ori ba, dar acel fantasy merită cu adevărat. Azi am mai auzit una bună, ruşii scriu fantasy. Şi ghiciţi ce? Da, se vor traduce şi la noi 😀 Sunt încântată, abia aştept. Până una, alta, ruşii rămân cei mai tari 😉 La bună vedere, mai vorbim şi mâine.

14 comentarii la “Campanii de blog

  1. Pingback: Vânt de primăvară « Ioan Usca

  2. io nu pot să o pun pe face deşi m-am chinzuit tot copiind literele alea pînă mi-or sărit dioptriile
    Trex : help my ca de-obicei 😆
    de citit, acuma citesc în ordinea alfabetică a recomandărilor 😉 sorrrrryyyyyyy
    azi : a lui Mordcheai, că azi a apărut Săptămîna Financiară la mine … deci, azi BLACKWATER a lui Jeremz Scahill, de parcă nu ştiam ce fac ăia … offfffffff … da’ citesc, oftez, citesc 😆

  3. aha, voi sunteti cealalta parte a blogosferei care pune sigla cu o editura care da in proprii ei autori (deja-s peste 3…). sa te aud, mai incolo, Oana, cand vei tipa, cine te va mai baga in seama oare?

    castigati o carte? asta e? :))

    ps. oana, sper ca ai inteles ca nu am ce cauta in urmatorul tau proiect, pe care tu-l numesti roman, si-m vei respecta rugamintea… nu trebuie sa fiu nici suspect, nici nimic, daca e legat de Tritonic sau apare la Tritonic, iar deocamdata sper ca ne putem intelege domestic pe aceasta tema. 🙂

  4. Pingback: edituri?… autori?… « andrei ruse

  5. Andrei, am inteles din prima 😉 Cat cu tipatul, eu tip unde trebuie daca vreau sa tip. Ti-am mai spus, ca ce am patit cu Eminescu e mult, dar mult mai rau decat ce ai patit tu cu Tritonic. Dar eu am tipat acolo unde trebuia. Daca o fi sa mi se intample, ma consider avertizata 😀 Cu toate ca mie nu imi e teama.

  6. cu toate astea, astept un raspuns din partea ta, privind numele meu (sau imaginea mea) in proiectul pe care l-am vazut acum la Tritonic, scris sau creat de tine.

    asta e o buba, care sper sa se rezolve. nu ne cunoastem (preferabil sa ramana asa), asa ca hai sa nu ne permitem nici sa scriem fantezii ieftine unul despre celalalt. vad ca nu vrei sa imi raspunzi (negabare de seama sau nesimtire?), asa ca ma vad nevoit sa iau masuri.

  7. ps. eu am vazut acum raspunsul pe care mi l-ai dat pe blogul meu si am incetat orice fel de afirmatie, indiferent daca e adevarata sau nu (ca e) 🙂 .

    numai bine si sper sa-ti faci un nume de una singura, asa cum dormi linistita noaptea si sa-ti vezi de ale tale, cum fiecare isi vede de ale lui.

    o zi faina.

  8. Andrei, doar nu credeai ca am sa imi fac un nume, pe numele tau. Daca voiam sa fac asta, nu o faceam de acum. Da, si poate ai dreptate, e preferabil sa nu ne cunoastem. Cu toate ca suntem cam de aceeasi varsta, facem parte din generatii diferite.
    O zi faina si tie!

  9. corect, mie-mi place sa tac mai mult, sa scriu si sa fac chestii.

    tu, pe de alta parte, esti un superstar. 🙂

  10. Andrei, daca tu ma vezi ca pe un superstar, nu o sa ma impotrivesc. Dar nu sunt. Doar ca am un defect, atunci cand cineva se ia de mine, nu intorc si celalalt obraz, pentru ca nu sunt Iisus. Nu cred ca m-ai vazut pe mine certandu-ma cu cineva doar de dragul de-a o face. Si n-am inceput niciodata o cearta. Si scriu mai mult ca tine, crede-ma! In plus, eu n-am nimic impotriva ta, nu stiu de unde ti s-a pus tie pata. Nu am nimic impotriva nici unui autor plecat de la Tritonic. Fiecare face ce vrea. Iar eu chiar nu am de gand sa ma bag in astfel de probleme, dovada ca nici intre tine si Tritonic nu m-am bagat, si nici n-am de gand sa o fac pe viitor.
    Cu autorii n-am avut niciodata nimic, dar nu prea pricep eu de ce tot au ei ce au cu mine. Sau sa fie ca pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti. 😀

Lasă un răspuns

