Fără cuvinte

 

Am rămas fără cuvinte, aşa că vă dau o poză. Scrie pe ea cui aparţine. Eu sunt îndrăgostită de colecţia asta. Le-aş viziona la nesfârşit. Dar eu sunt sadică, voi sunteţi normali. Asta-i viaţa! 😀

kindred_spirit_by_lady_dementia

12 comentarii la “Fără cuvinte

  1. Moartea?Sexi!!sSper sa ramina asa pina ne intilnim!La cit mai am eu de trait nu as vrea sa dau de o baba decrepita!Presupunind ca ma ia{daca nu se sperie de mine}!
    @Anormalitate:Ce’s anormal sa fiu normal?Sint sadic de anormal!

Lasă un răspuns

