Felicităriiiiiiiii, Corina!

corina-cretu686

 

 

 

 

 

 

 

 

Corina Creţu este pe loc eligibil. Noroc că m-a sunat Crina să-mi spună, că eu pe drumuri toată ziua nu am aflat nimic.

Acum am un motiv demn de-a ieşi din casă şi de-a merge la vot. Mă bucur mult pentru Corina, mult, mult. Merită. A muncit enorm în partid şi ar fi fost o reală bătaie de joc de n-ar fi fost pe listă pe un loc bun. Acum sunt şi eu liniştită.

Şi, pentru cei ce nu ştiu, Corina pe 12 aprilie îşi va lansa o carte. O carte în care vorbeşte despre Europarlamentar şi obligaţiile lui. Pentru că prea puţini ştiu ce înseamnă asta.

Bravoooo, Corina! 🙂 De acum încolo doar trebuie să votăm.

17 comentarii la “Felicităriiiiiiiii, Corina!

  1. Oana,
    Cred ca esti de acord cu mine.Corina este o fata desteapta,frumoasa si cu tinuta de politician cu staif.Imi place de mor,Pacat ca sun batran.Asa ca ma alatur tie si strig: Felicitari !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Cu mult drag,tata Borgo:)

  2. este singura persoană din politică pentru care mai ies din casă !!! da’ … numai locul 6 ? oricum FELICITĂRI din suflet
    restul „votărilor” … dacă-mi dă careva scris şi sub sancţiune cine numără voturile 😉

  3. Lucia, cu siguranta ma voi trezi, macar atunci 😛

    Tata Borgo, cum sa nu fiu? 🙂

    Cella, putea fi si mai bine, dar e bine si un 6 🙂

  4. Multumesc, Oana, multumesc tuturor care sunteti alaturi de mine. Sprijinul vostru chiar a insemnat si inseamna mult pentru mine. Abia am ajuns de la Bruxelles – a fost o perioada incordata, dar sunt mai linistita. Va astept la lansare. Sper sa ajung si la Pitesti. Multumesc din tot sufletul.

  5. Pingback: Tenebre - 11 « Ioan Usca

  6. Pingback: Tenebre - 12 « Ioan Usca

  7. Oana, si ce daca n-ai aflat singura de aceasta veste minunata? 🙂
    Never mind, pentru asta exista prietenii! 😉
    Sunt in asentimentul tau si al tuturor oaspetilor cu suflete calde care si-au exprimat bucuria aici.
    Tati Borgo, ca de obicei a pus puctul pe „i” 🙂
    Sa ne traiasca Corina si sa puncteze numai astfel de reusite!

  8. Oana nu esti singura.Si eu in general aflu ultimul noutatile… 🙂
    @Tata Borgo Batran e ala de la 100 de ani in sus. 🙂 Matale esti matur. La urma urmei stii vorba ceea:Ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place… 😀
    @ Corina Da pe acilea unde se agata harta-n cui exista sanse sa ajungi?… 🙂 . Cateva exemplare te rog sa le trimiti si unor ,, catindati” la parlamentul european. Unii are mare nevoie de asa ceva.. 🙂

  9. @Adrian SM,

    Parca mi-a venit inima la loc.Accept matur ,chiar daca sunt mai aproape de suta ca de 40 🙂 si vorba ta….imi place 🙂 tata Borgo.

  10. Incerc sa o ascult pe Corina pe Antena3.E invitata la o emisiune in direct,dar tot o taie un necioplit.Mancal-ar boala sa-l manance… 🙂

Lasă un răspuns

