Să nu pofteşti…

2009-honda-accord-sedan

 

 

 

 

 

(Cartea de blog mai pe seară)

 

(În sfârşit, am găsit o Honda cu aceeaşi culoare ca a mea 😀 )

 

Tata mi-a spus tot timpul că ce e gratis, de gratis se duce. Nu că aş fi primit eu multe gratuităţi la viaţa mea. Nici favouri, nici altceva. Desigur, nu pun aici prietenii.

Să vă povestesc.

Am primit de la Honda o verificare gratuită, cu amendamentul că de vor fi stricăciuni voi avea 15% reducere. Toate bune – nu, ei super domni, nu trageţi concluzii. Mă programez eu frumos la verificare, na, ca omul. Mă duc. Oamenii fac toate testele şi îmi spun că maşina e perfectă. Plec. Mă duc şi o spăl. Dacă tot a fost cuminte, să fie şi frumoasă. Apoi, cuminte, o duc acasă în parcare. Şi n-am mai plecat cu ea. Am fost în vizită. Desigur, cu maşina lui Sorin, maşina mea rămânând stingheră în parcare, că doar despre asta vorbim. Frumoasă, perfectă, curată. Când mă întorc acasă, pe la 12 noaptea, ce să vezi? Maşina mea uşor julită pe uşa spate, partea stângă. Şi puţin înfundată. Păi nu v-am zis eu? Ce e gratis, de gratis se duce. Şi când mai şi pofteşti să ţi se facă lucrurile pe degeaba, uite aşa se întâmplă. Al dracului ghinion. Da, am casco, dar parcă nu îmi vine să-l folosesc pentru o zgârietură, mă rog, e cam lată, dar totuşi.

 

Şi dragi şoferi, mai am o rugăminte. Dacă-l vedeţi cumva pe străzi pe OT-81-PTY, vă rog să-i trageţi o mamă de bătaie. Pentru că idiotul, ieri, m-a scos de pe autostradă pentru că n-a avut plăcerea de-a se uita în cretinele alea de laterale ataşate la maşina domniei sale de dobitoc – poate se autosesisează poliţia, că am înţeles că în zona Pic, acolo unde s-a întâmpla povestea, sunt camere video. Da, sigur, se autosesizează când o face plopul pere. Noroc că nu venea nimeni de pe contrasens, că acum vorbeam ori de pe cealaltă lumea, ori din spital. Adevărul e că ieri am avut trei cumpene, şi nici una din vina mea, aşa că trebuia să păţesc ceva azi. Mi se pare şi normal. Când o să ia poliţia carnetul tâmpiţilor? Că eu tot aştept şi parcă sunt tot mai mulţi pe străzi.

19 comentarii la “Să nu pofteşti…

  1. Oana draga,ala o fi facut scoala de soferi la fara frecventa si probabil la fel a dat examenul de conducere… 🙂 Pe vremea cand eram taximetrist am intalnit si eu un exemplar din asta. La un semafor mi-a facut din Dacia berlina un super hatch back… 😦 Si conducea o duba de-a armatei, TV din acela facut fara economii de materiale.. 🙂

  2. Pingback: Tenebre - 15 « Ioan Usca

  3. Pingback: Tenebre - 16 « Ioan Usca

  4. Oana,aceste lucruri marunte te fac sa simt ca traiesti cu adevarat mai ales cand nu sunt planificate,mreu nu mi-a placut planificarea,weekend placut! 🙂
    p.s.ai o melodie pe blog meu ca sa-ti treaca supararea

  5. Adrian, nu stiu unde a facut ala scoala, dar tare m-a speriat 🙂

    Lucia, am si eu ce pot 😀 pe langa o spaima de toate zilele 😛

  6. Da de vin mascatii si pe la mine… 😀 Si Crina nu e acasa sa prinda ceva in exclusivitate… 🙂

  7. Pingback: Tenebre - 18 « Ioan Usca

  8. Pingback: Tenebre - 20 « Ioan Usca

Lasă un răspuns

