Să mă scuz…

Nu, nu mergem pe principiul cine se scuză se acuză, pentru că în cazul de faţă nu există.

Acum vreo săptămână, cred, Shauki mă ruga să fac o poză bibliotecii mele de fantasy jr. Aş face, de fapt, am şi făcut. Doar că acele cărţi nu sunt puse în ordinea: fantasy, romance, police etc. Ci sunt puse în aşa fel încât să intre. După cum veţi observa în pozele de mai jos, biblioteca mea este varză, pentru că nu mai am unde pune cărţile, iar în biblioteca cărţi „cu adevărat măreţe” nu intru nici bătută. Măcar aia să aibă un sens pe lumea asta. Aşa că, cu chiu cu vai, am încercat să pun o anumită ordine în cărţi. Din nou spun, nici de data asta nu aveam cum să le pun într-o ordine, pentru că unele sunt mai mici, altele mai mari, na, cum sunt cărţile. Aşa că, pentru a face loc pe sus, a trebuit, acolo unde s-a putut, să fac chiar câte două rânduri de cărţi, acoperind altele. Sorry, dar n-am avut soluţie.

Dar, într-o zi, promit să iau un pix şi-o foaie şi să scriu toate seriile fantasy jr care zac prin biblioteca mea. Oricum, Shauki, pe Pratchett l-ai încercat? E genial. Sau, desigur, Eoin Colfer, ştiu că a apărut la Rao. Încearcă-l, nu e chiar genul de fantasy obişnuit, dar e foarte mişto. Şi, a, să nu-l uit pe Terry Brooks, seria „Shannara” a apărut la Minerva, dacă nu mă înşel. Şi merită fiecare pagină. Ei, sper că pentru moment te-am nimerit cu ceva ce nu ai, dacă nu, mă apuc de listă, doar am promis 😀

c1

c2

c3

c4

c5

29 comentarii la “Să mă scuz…

  1. Pingback: Tenebre - 31 « Ioan Usca

  2. Pingback: Tenebre - 32 « Ioan Usca

  3. Pingback: Tenebre - 33 « Ioan Usca

  4. Cartile de pe etajera de sus sunt de necitit, dupa cum le-ai aranjat? Se vede ca le iubesti pe toate, nu te poti desparte de nici una . 😀

  5. Mersi pt poze! 😀 Le-am analizat. Ma depasesti, se stie. Eoin Colfer nu cred ca e genul meu. Pratchett am incercat. Pe Shannara l-am ochit de ceva timp.
    Astept sa iei un pix si o foaie si sa scrii tot fantasy-ul din biblioteca. 🙂 😀

  6. Imi amintesc de bibiloteca de-acasa, de la mama. Aveam rafturi si in balcon.
    Sa stii ca am constatat ca o casa fara carti e o casa pustie, indiferent cu ce e tapetata sau mochetata. Cartile sunt sufletul casei. Uitandu-ma la pozele tale, imi dau seama ca acest apartament, fara rafturile de carti, e pustiu.
    In weekend ma duc la mama sa citesc. 🙂

  7. Nicu, cartile de pe etajera de sus sunt citite 😦 da, nu ma pot desparti de ele, tocmai de aia astept o biblioteca la tara 😛

  8. Ana, traiesti deci 🙂 Ehe, biblioteca mamei e si mai impresionanta, dar fiind sigura prunca, ma consolez ca sunt tot ale mele 😀

  9. Sunt costruite din rigips, asa a fost proiectul in mintea mea de atunci. Acum probabil as schimba, dar e cam tarziu pentru pareri de rau.

  10. Rigipsul nu poate fi fragil, doar daca aia care le-au facut nu le-au facut suport metalic, altfel n-ar trebui sa ai probleme, eu ma sui pe ele si nu nici pe dracu’

  11. Ce de chestii interesante invata omul in blogosfera.Asa am invatat un pont in legatura cu amenajarea camarutei mele pline de carti, electronice si CD-uri… :).

  12. @adrian: sfatul meu e sa iti faci rafturi din lemn. nu de rigips, nu din PAL. cind o sa fie gata, o sa te invit sa-mi vezi biroul de la firma, unde ma pregatesc sa-mi montez asa ceva.

  13. @Horria-Nicola Ursu Aveam indoieli in legatura cu rigipsul si PAL-ul.Azi m-am lamurit… 🙂 Multumesc de invitatie.

Lasă un răspuns

