A fost lansarea…

O să încep mai întâi cu cine a fost – vă daţi seama că fac tocăniţă de linkuri: Chinezu (Cel mai tare); Bogdan (Doar nu mă lăsa singură); Lucia Verona (Întotdeauna fenomenală); Vania (Cam trist); Horia şi Andrei (Îi încadrez la un singur link – când îmi trimite Chinezu pozele vă trimit şi io) şi cam atât dintre cei mulţi. Apoi: Preşedintele Ion Iliescu, Primarul Sorin Oprescu, Octavian Ştireanu (Căruia îi mulţumesc pentru invitaţia la Bruxelles), Adrian Severin şi mulţi alţii 😛 Na, acum nu îi mai ţin minte pe toţi…

 

Corina a fost superbă. Îi stă fenomenal de bine în alb. A vorbit frumos şi nu s-a lungit aşa cum au obiceiul autorii. Nu ştiu ce să vă spun exact, dar a fost una dintre cele mai frumoase lansări la care am participat. Desigur, cea mai cea a fost a mea la Satu Mare – merci Crina! La mulţi ani, Crina! 😀

 

În continuare vă las cu câteva poze. Zău că a fost frumos, degajat, simplu, fără ifose şi fiţe. Îmi pare rău doar că nu a venit şi Maria, iar eu am uitat să o sun, aşa cum am uitat să-l sun şi pe Bogdan 😛 Doar că n-a uitat el de mine. No, o să mă odihnesc, sper, zilele astea, să nu mai uit de la mână până la gură.

 

P.S: Mama şi tata, îi uitasem, care m-au stresat cu nişte poze 😛 Îi vedeţi lângă preşedintele Iliescu. Ei sunt, da. Aia mică şi neagră şi ăla mare şi gras 😆

P.S. 2: Vai, sunt beată. Pe 9 mai Corina va avea lansare şi la Piteşti, dar vă mai spun eu până atunci 😉

 

_mg_9187

_mg_9212

_mg_9235

_mg_92381

img_92431

img_9249

30 comentarii la “A fost lansarea…

  1. Multumesc pentru ca ati venit, m-am bucurat mult sa va revad pe toti dar imi pare rau ca nu am apucat sa si povestim. A fost o zi frumoasa si speciala pentru mine. Cum o sa fie si la Pitesti, cu siguranta. O seara frumoasa, cu mare drag.

  2. Oana draga, i-am spus Corinei de ce nu am venit: pentru simplul motiv ca eram f depaaaaarte! Te pup si te iubesc, asta stii!

  3. Deci, in primul rand da-mi voie sa iti spun ca i hate you.
    In al doilea rand as vrea sa intreb despre freza. Tocmai veneai de pe platourile de filmare ale Amintirilor unei Gheishe sau mi se pare mie?

  4. Am ratat momentul!
    Sarbatoriti in familie, chestiuni de serviciu, asta e!
    Imi pare rau ca l-am ratat pe Vania, mi-ar fi placut sa-l intalnesc.
    Si imi pare rau ca nu am stat cu voi la masa, la taclale….asta e, oricum, ati fost multi si nu mi-ati simtit lipsa.
    Corina era tare frumoasa in alb, intr-adevar! Toate gandurile bune!

  5. Da da. 🙂 As vrea sa vad sik eu faza.. 🙂
    Dar tare bine-i statea lu nea Nelu cu tine alaturi. Sa mor io. Da mie cum mi-ar sta oare?… 🙂

  6. Poate-ti iei inima in dinti si gipanul din garaj si iei directia nord vest…:) Aici unde se agata harta in cui…

Lasă un răspuns

