Vania a fost la Radio şi altele

Ce a făcut el acolo, eu n-am de unde să ştiu, dar a promis că îmi dă şi mie înregistrarea s-o postez. Desigur, vă pot oferi o poză pentru a mă crede pe cuvânt 😀

dscf3887

O să şi urez „Paşti Fericite!”, cu toate că vă spun de acum că n-am nici un chef de miei, ouă şi alte cele. Eu nu înţeleg sărbătorile în general. E ok, de ce nu mergem dimineaţa la biserică apoi să ne vedem normal de viaţa noastră? De ce să ne îmbuibăm şi să bem ca porcii şi apoi să pierdem toată noaptea cică sărbătorind Învierea? Nu o putem sărbători mâncând normal, dormind, muncind? Nuuuu, trebuie să ne dăm în stambă şi să pierdem timpul fără folos. Unde mai puneţi că eu an de an am program. Acum mă înţelegeţi? Nu mai vreau sărbători. Vreau o viaţă plină de muncă, muncă şi iar muncă. Jug se cheamă. Îl prefer… A, da, eu nu mănânc miei, da? Aşa că nu mă invitaţi pe acolo pe unde există că nu poftesc merci! No, că sunt şi nervoasă.

Şi da, am lipsit toată ziua. Na! 😀

 

UPDATE: Nu Ratati Reteta de Pasti a celor de la Zahana

25 comentarii la “Vania a fost la Radio şi altele

  1. Urez si eu „Paste fericit!”, tie Oana in primul rand si tuturor celor care viziteaza blogul.

    Nu de alta dar duminica nu o sa pot intra:))

    ei bine, „PASTE FERICIT!” 🙂

  2. Mai Oana, dar nu te impiedica nimeni sa muncesti! Doar ai o carte de scris!!!! In plus, poti sa nu mananci. In fond, te-am vazut eu ca doar ciugulesti. O masa impreuna si mi-a fost sufiecient. 🙂
    Asadar, Paste linistit si sa-l petreci cum iti doresti tu!!!

  3. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 16 « Ioan Usca

  4. Asa este Oana: dupa o saptamana de pregatiri (curatenie, cumparaturi la cozi interminabile, alergaturi cu masina intr-un trafic supraaglomerat, prepararea bunatatilor), urmeaza m a r e a g h i f t u i r e, cu stomacele supraincarcate de sarmale, miel, drob, prajituri, bauturi si leneveala cat cuprinde! Ce sa-i faci, intr-un fel, mai are omul nevoie si de odihna dar parca, supraalimentatia specifica noua, romanilor in aceste zile ne cam ingreuneaza la stomac si…ne usureaza la punga! Desi in aceste zile ale Pastelui nu e bine sa lucrezi, cred ca…se poate scrie fara oprelisti! Iti urez, tie si intregii familii, un Paste fericit!

  5. Nea Costache multumesc la fel! Problema e ca pana acum eu nu am facut decat sa spal masinile, pe rand, cu cumparaturile nici nu am incercat, eu tot ca de obicei mananc 😀

  6. Oana,ca bine zici,pentru multi Srabtorile Pascale insemna sa mance bine si sa bea bine,dupa „zilele de post tinute”,e cool Vania la radio,Paste fericit!

  7. Paşte fericit, liniştit, luminat îţi urez şi eu, cu tot dragul, ţie dar şi prietenilor tăi şi cititorilor acestui blog!

  8. Nea Costache, nu imi pasa de greutate, dar nu suport ghiftuirea 😛

    Tavi, Pasti Fericit!

    Mary-Lou, multumesc, sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

Lasă un răspuns

