Mai e o zi…

Mai întâi vă mulţumesc tuturor pentru urări şi vi le întorc înzecit! Îmi cer scuze celor ajunşi în moderare, dar nu pot supravieţui fără semimoderare, din pricini obiective.

 

S-a dus o zi. Fără chef, dar drăguţă şi foarte obositoare. Bateria mobilului m-a lăsat încă de la prima oră a dimineţii, nici până acum nu m-am chinuit să-l încarc şi până mâine seară nici nu cred că mă voi chinui. Lumea a mâncat, a băut, a condus, eu n-am făcut decât să ciugul puţin, că na. Am încercat să adorm fără nici o şansă şi să mă trezesc într-o altă zi 😀

Cel mai dureros e că mi se rupe o unghie şi trebuie să le tai pe toate, după ce, în sfârşit, manichiurista mea a reuşit să-mi picteze cranii pe ele. Trist! Nu ştiu, mă întreb şi eu, ce lucruri minunate povestesc oamenii de Paşti, că eu habar n-am ce să spun.

A trecut, aproape a trecut. Cu toate că e aproape ora unu din noapte parcă revin la viaţă. Desigur, mai întâi o să încerc să dorm înainte de-a mă apuca dimineaţa. Hei, important e că am supravieţuit. Încă sunt în viaţă 😀

Sărbători fericite în continuare!

10 comentarii la “Mai e o zi…

  1. Oana, am leşinat de rîs 🙂 Instalatorul, după ce a scris două comentarii zdravene la piesa ta, s-a gîndit să-ţi ofere, în compensaţie, posibilitatea să-l critici şi tu şi a postat la mine un început de piesă! Deci, în afară de comentariile la Cenaclu online, citeşte şi comentariul la cea mai recentă postare, despre premiile Lili. Oricum te interesează direct, am scris şi despre tine.

  2. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 21 « Ioan Usca

  3. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 22 « Ioan Usca

  4. Intrebarea Luciei este prima care imi vine in minte si mie: cranii pe unghii???? Bănuiesc că este pentru inspiraţie ::)).
    Toate sărbătorile te întristează aşa, măi Oana??

  5. Telefonul ala s-a descarcat foarte strategic.Asa nu te-a deranjat nimeni… 🙂 Bine ca nu ai apucaturile indienilor nordamericani… 😀

  6. Lucia, Teo, da, cranii pe unghii, ca n-am gasit draci 😀

    Corina, multumesc la fel!

    Nea Costache: Adevarat a Inviat!

    Adrian, nu e vorba de deranjat ca daca mi se pune oricum nu raspund 😀

    Eu n-am voie la net pana maine, dar m-am furisat 😀

Lasă un răspuns

