Heheee, sunt în viaţă…

d48da1aad7dd6f63

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ştiţi ce mă enervează pe mine cel mai mult? Nu ştiţi, dar vă spun eu. Mă scot din sărite oamenii ăia care încearcă să scrie sau care nu încearcă (şi mai grav), dar nu le reuşeşte, şi în felul ăsta îşi varsă frustrările şi propriile incompetenţe pe ceilalţi. Există scriitori anonimi în bloggosferă – cum dracu’ să fii scriitor anonim – care au impresia că sunt buricul pământului, dar nu lasă nici un text la vedere pentru a putea fi judecat. Mai sunt şi alţii care sub anonimat îşi permit să facă tot felul de afirmaţii, asta se numeşte laşitate dacă mă întrebaţi pe mine.

Nu mai ştiu unde am văzut o ceartă între un anonim şi un om care îşi asuma identitatea. Respectivul anonim, desigur, ascuns sub pseudonim, dându-se persoană importantă, de litere chiar, îi explica celui cu personalitatea asumată că are dreptul să îşi ascundă numele. Da, toţi avem dreptul ăsta, dar dacă tot îţi ascunzi numele, fă bine şi taci. Aşa mi se pare corect.

Mai există şi specia cealaltă, care îşi asumă personalitatea şi critică la greu, fără bun simţ, în condiţiile în care ei nu au fost în stare să mai scrie de ani buni. Dar ei tot vorbesc, şi vorbesc, şi vorbesc. Eh, şi uite aşa, lista ălora de m-ar critica şi gratis, doar pentru a o face, tot creşte. Ei bine, n-au decât, că doar nu o să stau toată viaţa să mă enervez din pricina proştilor.

Dar, cum spuneam, sunt în viaţă, şi scriu, şi tocmai am scăpat-o pe Crina dintr-o pivniţă 😀 Şi, la drept vorbind, am deja ideea pentru ca Iolanda Ştireanu să meargă mai departe şi să rezolve cele mai sadice crime româneşti.

Şi da, pot să scriu, cu cititul încă mai am o problemă, dar nu e bai, vine şi cheful de lecturat.

16 comentarii la “Heheee, sunt în viaţă…

  1. Dacă la anonimul de pe blogul meu te referi, Ştefania şi SkyRain l-au făcut deja tăiţei. Nu am cum să scap de anonimi, doar să opresc comentariile la moderare şi cred că asta am să fac.

  2. :lol:, da, am vazut, nu, nu la el m-am referit. Nebuni din astia sunt peste tot, anonimii mei lucreaza sub pseudonim, dar tot cam anonimi sunt, noroc ca wordpress-ul mi-i opreste la moderare ca as fi plina de ciudati 😛

  3. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 25 « Ioan Usca

  4. Pingback: Colecţionara de coţmaruri - 26 « Ioan Usca

  5. de partea oricarei baricade te-ai afla inclini sa le dai dreptate , dar ( intotdeauna exista un dar)logic sau obiectiv vorbind, un lucru e cat se poate de normal: poti sa-ti dai cu parerea (avizat sau mai putin avizat)atunci cand iti asumi ceea ce afirmi si daca ai si o identitate(valabila) e si mai ok.Nu sunt la curent cu aceste discutii si pareri, am intrat intamplator si am citit cateva „impresii”,mi-a placut atitudinea celor „adevaratii”.

  6. Oana,eu cred ca „asa zisii scriitori anonimi”sunt niste impostori care se dau si ei in”stamba”,nu merita sa fie luati in seama.
    Nu inteleg cu a cui permisiune,se face editia speciala la Realitatea TV,denumita: Dupa bloguri?!
    Eu nu sunt de acord intrucat se incalca dreptul la proprietatea intelectuala!
    Sau se erijeaza unii care au „Pitici” in numele nostru sa-si faca publicitate si sa faca campanie electorala.
    Oana,ai doua melodii pe blog ,sper sa-ti placa!o zi frumoasa! 🙂

  7. Octav, merci pentru melodii 🙂 Habar n-am cum e cu emisiunea dupa bloguri, am zarit-o si eu o data ca mi-a spus Simona de ea.

    Nicu, de acord 😛

  8. Va multumesc pentru tot ce faceti pentru cauza comuna. Deasemenea pentru talent si frumusete. Va doresc o primavara
    fericita,

  9. Ete un exemplu de blogger dajtept:

    Author: nasii
    Comment:
    si, marius… (adica subsemnatu`)
    daca ai trei clase si ai crescut pe strazi, vezi ca e de lucru la spatii verzi. nu ai nevoie de studii la oxford ca sa pui pansele.:)

Lasă un răspuns

