Nimic nou

varcolaci1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Click pe imagine

Azi n-am văzut netul. Ce mişto. Cred că o iau pe urma roşcatei şi mă las de bloggerit 😛 Chiar a fost interesant. În condiţiile în care aş fi putut să stau pe net toată ziua, eu am ales să nici nu-mi vizitez laptopul 😀

Cu cititul… hmmm… între trei cărţi, e greu. Până acum n-am vrut să las „Hanul zburător” din mână, dar mă văd nevoită să o fac, pentru că „Lună plină” mă prinde tot mai mult şi când citesc „Hanul…” mă gândesc tot la Lună. Cartea din geantă nu se mai pune. Aia e oricum de citit în resturante, baruri, etc. Oh… azi am trecut, din nou, pe la Diverta. Fraţii mei gri, eu nu ştiu ce naiba se întâmplă acolo, dar nu a mai apărut nici o noutate, în condiţiile în care piaţa cărţii nu a stat pe loc. În fine, treaba lor, doar că mie îmi e cumplit de greu să mă duc în centru la librărie, chiar dacă sunt de cinci ori mai multe cărţi şi cam de două ori mai ieftine. Greu ori ba, mă văd nevoită să iau cu asalt librăriile din centru. Cumplit, cumplit. E cumplit pentru că ăştia au pus taxatoare din alea de parcare şi trebuie să te înarmezi cu sute de monezi de cinci mii. Dumnezeule, urăsc treaba asta. Trebuie să aflu cum îmi fac un card de parcare. Cred că nu e chiar dificil. Zic şi eu. Oricum, pentru cărţi merită 😛

Cred că am început să vorbesc în dodii, dar deh, nu pot fi tot timpul coerentă. Acum parcă aş fi, doar că n-am chef de vorbă. Probabil că de mâine îmi revin cu totul. Oraşul s-a reaglomerat azi, nu la capacitatea maximă, dar, oricum, este un semn că începem să ne târâm.

Oh, cred că am uitat să vă spun că marţea viitoare „Coraline” va fi pe marele ecran. Ei, o să vă povestesc cum a fost 3D-ul. Abia aştept să-l văd. Cine ştie, poate ne întâlnim, pentru că după film nu ne vom mai întâlni o perioadă, dar despre asta vorbim mai încolo.

19 comentarii la “Nimic nou

  1. Oana, ne vedem la Coraline? Am primit şi eu o invitaţie, dar n-am confirmat pe loc că aveam altceva de făcut şi acum mi-am adus aminte – dar mailul de la Tritonic e în calculatorul de acasă. Sper să mă primească totuşi în sală 🙂 Trebuie să printez invitaţia?

  2. Lucia, ne vedem, cum nu. Am zis ca merg, merg. Nu stiu daca trebuie printata invitatia. O sa vorbesc maine cu Bogdan ca avem ceva de pus la punct si o sa-l intreb si asta. Mie nici nu mi-a dat invitatie, doar verbala, dar eu intru cu forta 😀

  3. Mai frate…voi vorbiti de lucruri sfinte…Coraline, 3 D… de fapt vreti sa comiteti o intalnire si nu stiti cum sa spuneti…
    Ma gandesc ca nu ar strica sa vin si eu, ca vad ca la intalnire Luciei, de la ora 1, nu am cum sa ajung…Macar asta e dupa-amiaza, mai am o sansa sa apuc sa plec de la munca….
    Crinaaaaaaaa……mi-e dor de tine, bre!
    Oana….cum adica nu ne mai vedem o perioada? Vrei sa imi fie si de tine dor?
    Ma enervati! Starile de dor sunt blegoase!

Lasă un răspuns

