Azi am doi…

paharinima1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dap, doi sărbătoriţi. Adică Xreder şi mama. Doi oameni, ambii ai mei. Şi da, mă scot din sărite, iar sărbătorim? Dar ce e asta? O oază de verdeaţă? Din astea lumeşti nu mai facem? Trebuie să sărbătorim, păi nu? E Sfântul Gheorghe, cel mai cel dintre sfinţi. Aşa că le urez tuturor celor ce poartă acest nume: La mulţi ani, sănătate şi cadouri multe. Alor mei le doresc eu, cum ar fi: ne mai oprim din petreceri, că sunt obosită? 😀

 

14 comentarii la “Azi am doi…

  1. mie-mi prinde super bine sărbătoare după cîte … am avut
    deci : LA MULŢI ANI !!! şi sărbătoareeeeeeeeeeeeeeeeee
    să-ţi trăiască da bine de tot 😆 şi tu, şi noi asemenea
    hai noroc şi bucurii maxime

  2. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 27 « Ioan Usca

  3. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 28 « Ioan Usca

  4. Sa-ti traiasca, Oana, si mama si d-l. Xreader, sa fiti sanatosi cu totii si sa va bucurati impreuna de tot ce este mai frumos! Chit ca nu mai ai pofta de sarbatori, tot trebuie s-o pui de-o petrecere!

Lasă un răspuns

