Aţi auzit spotul ăsta?

Acum că avem post şi pentru Cella, şi că aştept să facem pace 😀 mă gândeam că aţi fi interesaţi de acest spot publicitar. No, îl ascultaţi direct de la sursă, ştiţi că eu nu pot cu Trilu, că nu mă lasă blogul. Asta-i viaţa. Şi aşa în ultimul timp blogul ăsta îşi tot face de cap, poate mă enervează şi-l şterg, să îi arăt care e mai tare 😀 Enjoy!

19 comentarii la “Aţi auzit spotul ăsta?

  1. Hei! Hristos A Inviat!

    mmmm…poti face embed la fel ca la oricare media! Si eu folosesc platforma wordpress, si mie imi face figuri de-mi vine sa dau cu el pe geam, dar la embed chiar nu are probleme… daca-mi spui unde nu te descurci poate iti dau un sfat, o mana de ajutor:)

    Sarumanushitzele!

  2. ce pace dragă ?, fusărăm în ceva răzbele şi io nu ştiu ? 😛
    cred că-s prea ocupată cu educaţia noului membru al familiei şi-s „puţin dusă” … de vre-o lună-s mai mult pe malurile Stix-ului decît p-aici, zău …
    acuma exersez ham-ham … nu citesc Sun Tzu 😉

  3. Marius, Adevarat a inviat! De descurcat ma descurc doar ca se blocheaza ca toate alea si nu ma lasa sa pun pozele unde vreau eu, doar unde are el chef, pe dinastii nu face asa, sa-l ia…

    Cu Ovidiu? Eh, el mai dispare, mai apare nu ai de ce iti face griji 😀

  4. Cella, ce faci pe malurile Stix-ului? Nu stii ca acolo e rau? 😀
    Sa-ti triasca frumusetea si sa ai grija de el. Dusa stiam ca esti 😆

  5. Io-s rupt de oboseala.Tocmai am venit de la serviciul meu fara egal. Dureaza mult pana reusesc sa adorm.Asa ca mai hoinaresc un pic pe cele coclauri bloggeristice… 😀

  6. Pana si Crina a disparut fara urma de pe aici,asa ai presat-o cu leapsa… 🙂 Ai speriat-o tare…
    Cella e din Oradea?

  7. Nu stiu de unde am ideea asta ca Cella ar fi din Oradea…. O fi semanand la vorba cu o mai veche simpatie de-a mea de acolo.Dar altfel imi place mult Oradea.
    No te tzuc.A sosit mos Ene si pe la mine… 🙂 Noapte buna, somn usor,sapte pureci pe un picior… bla bla… 🙂

  8. măi, nu ştiam de ce sughit astă noapte 😆
    uite, vă zic acuma : chiar am fost … cu pluta pe Stix fără glumă, dar am rămas pe „malul bun”, doar secată de sentimente şi sensuri … cu un singur refren în cap „totu-i deşertăciune” …
    noroc că am naturelul bine ancorat în lumea asta ( încă ) …
    săptămînile trecute au trecut „apa aia” trei oameni dragi … şi eu i-am dus pînă la vamă …
    şi uite-mă … mi-am găsit remediu în creşterea şi mai cu seamă educarea lui TANO 😆 păi nu ?
    a fost multtttttttttt, s-a dus …………. este greu ………. trece …. să ne trăim traiul să ne mîncăm mălaiul cum zice vocea raţiunii ( un bun amic )
    Crina-i la momentul conspiraţiilor mondiale ( ce bine-mi era în vremea cînd făcusem o pasiune pentru ele he, he … )
    lumea-şi vede de zădărniciile ei, nepăsătoare
    deci, SĂ TRĂIM !

Lasă un răspuns

