Pentru un timp îndelungat…

Zilele astea m-am tot gândit la scris, la ce înseamnă să fii autor, la muncă în general. Aşa că am decis, cred eu cel puţin că am decis. După „Indicii anatomice” voi încerca din răsputeri să duc la final „Lumea pierdută”. Apoi, cu sudoarea frunţii, voi trece din nou peste „Regina elfă”, ca pe urmă să fac o pauză îndelungată. Nu, nu de scris propriu-zis, doar că am ce publica vreo 5 ani de aici înainte. Probabil că mă voi dedica mai mult îmbunătăţirilor şi voi începe un proiect amplu de TEATRU.

Nu vă mâhniţi, nu vreau să public teatru sau să-l duc pe vreo scenă, pur şi simplu o fac pentru relaxare.

Voi relua, de asemenea, „Povestea comentatorului”, unde fiecare va veni cu o idee pe care eu o pun în practică, apoi, tot fiecare, va spune ce îi place şi ce nu. Adică voi, cei mulţi, cititorii, veţi avea menirea de-a mă ajuta să-mi îmbunătăţesc stilul. Şi jur că voi face urât dacă nu o veţi face. Tocmai de aceea, vreau o idee pentru săptămâna viitoare. ATENŢIE: trebuie să fie o idee pentru proză scurtă. Nu voi putea scrie romane pe blog, oricât de mult aş vrea eu. Deci DEAL? 😀

 

Încă mă mai gândesc dacă să mă apuc ori nu de „Regina zâna şi…” şi ceva 😛 De fapt am cam multe titluri în cap. La început au fost cavalerii zodiacali, dar ar fi trebuit să explic prea mult apariţia celor treizeci şi şase de zodii 😀 Pe urmă mi-am adus aminte că am inventat o nouă rasă, iar în mintea mea povestea a început să prindă contur în cu totul alt fel, ţinând cont că în partea a patra va trebui să mă leg de visul zânei din partea a doua, va fi destul de complicat.

 

Oricum, ideile mele stau la păstrare într-un folder al lui Bogdan. Cum numai lui îi pasă de ce îmi trece mie prin cap – şi chiar dacă nu îi pasă, se preface bine – trebuia să le dau cuiva în grijă. Nu de alta, dar le uit.

Aşa că probabil va fi o pauză mare între a scrie cu adevărat şi a publica.

Încerc o îmbunătăţire a mea, chiar dacă sunt la vârsta căpoşeniei maxime, trebuie să o fac. Să încerc să trec peste ăia de nu ştiu a ţine pixul în mână dar emit păreri şi peste cei care nu pot lectura ce scriu eu până la capăt. Din păcate eu am fost educată să duc până la capăt orice lectură, indiferent dacă-mi place ori ba. Pentru că ceva bun tot găseşti până la urmă, nu poate fi totul un dezastru. Dar deh, ce te faci cu educaţia celorlalţi? N-ai ce. Asta-i viaţa.

 

Oh, şi trebuie să vă anunţ că „Indicii anatomice” va avea, înainte de publicare, vreo patru critici importanţi. Normal, cele două personaje reale… mai sunt reale, dar nu o să le dau drepturi 😀 – Cella, şi Lucia Verona. Că aşa vreau eu. Adică vor fi patru oameni care vor avea dreptul să îşi pună amprenta. No, nu mai e mult până termin, şi nici nu va fi o cărţuloaie din aia de peste două sute de pagini. Nu, va fi chiar o carte poliţistă, destinată petrecerii timpului liber. O carte ce poate fi citită în trei ore şi menită să relaxeze cititorul. Şi da, Iolanda Ştireanu nu se va opri aici, abia s-a descoperit pe sine. Nu o putem lăsa fără cazuri, n-ar fi corect. Sper ca în curând, Iolanda Ştireanu (Lala pentru prieteni) să devină unul dintre detectivii naţionali. Visez eu prea mult? Nu cred.

20 comentarii la “Pentru un timp îndelungat…

  1. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 29 « Ioan Usca

  2. ştii ceva ? eu … dusă cum recunosc că sunt, n-am pur şi simplu capacitatea de-a pricepe dihonia între semeni
    nu ştiu cum să fac să o înţeleg că poate atunci aş putea avea măcar o părere
    în capul meu se face frig, se pune ceaţă, mă izbesc de-un perete zgrunţuros, nu pot şi gata, şi recunosc … că nu-i recunosc … pe cei care zic dar mai ales pe cei care o comit doar aşa … aiurea
    pe ăia care o fac cu intenţie şi intenţia-i vădită … eu una-i ejectez urgent şi fără fasoane : viaţa, în dimensiunea asta-i mult prea scurtă, pur şi simplu n-am timp şi nu consum energie, nu pot şi nu vreau să vreau să pot … treaba lor cum aleg să-şi urîţească timpul lor
    un singur amendament : să nu se ia de cei „ai mei” … la „faza aia” fac RĂUUUUUUUUUU

    la ce-ai scris : PREZENT ! că am citit dimineaţa şi-s apt combatant 😉
    nu-s eu de pus lîngă doamna Lucia dar tot mă simt onorată de vecinătatea măcar virtuală
    teamă mi că nu prea ştiu critica, respect prea mult munca
    da’ de dat cu părerea ( ochiul cititorului 😆 ) pot … oy,oy,oy

    şi DA ! nici eu nu las o carte necitită pînă la capăt oricît mi se pare de oricum … dacă cine a scris-o a avut harul să mi-o aducă-n mînă apăi atîta „bun simţ” am să o citesc pînă la ultimul rînd … rar mi s-a întîmplat să citesc cărţi „proaste”
    cred că-s o ţîră „aleasă”
    dar … nota bene : eu citesc preponderent poezie
    că „mă joc” cu proze-i exerciţiu de plonjon în real, sunt complexată 😉 … că n-am să pot citi niciodată TOT !!!
    vezi Oana, d-aia mă „obsedează” de-o vreme BIBLIOTECARUL tău ( bună treabă 😉 )

  3. Lucia, eu nu stiu ce mai vreau de la mine, nu de la ceilalti 😀

    Cella, lasa ca te pricepi, nu fi modesta 😉

    Dragos, ne uitam, ne uitam 🙂

  4. O fi de la distanta prea mare la care ma aflu, dar…sunt cam debusolata, unele lucruri sunt neclare… O sa reiau textul cand vin acasa, ca sa-l inteleg mai bine si apoi sa pot spune „deal”. ::)))
    Oricum, esti sigura ca ideile tale se pastreaza bine la Bogdan ? ::))) Sa nu uite si el de ele, nu de alta!

  5. Oana, ştii ceva … de obidă că LuciaT şi-a închis blogul m-am apucat să (re)citesc cărţi … la întîmplare 😉
    Leagănul Pisicii că-i place ei enorm Kurt Vonnegut
    şi seria istorico-poliţistă a Rodicăi Ojog Braşoveanu că mi-e dor tare de-o „poliţistă” scrisă comme il faut : TE PROVOC ! … INDICII ANATOMICE te cheamă 😉
    zi tu că nu-s dili ? 😆

  6. Oana, iti doresc sa ai parte de mult spor la scris pentru finalizarea proiectelor dezvaluite!
    Presimt ca Lala Stireanu ne va cuceri cu sclipirile gandirii ei ultraexacte si ca „politista” ta va fi un mare succes 🙂
    Buna treaba si cu abordarea relaxata a genului artei dramatice, un Teatru cat mai spumos!
    Sa vad de ce indicii mai dispunem, ca pofta de citit a crescut vertiginos… 😉

  7. Cinci ani? Fain, înseamnă că ai deja cinci ani de timp liber în care poţi să scrii.
    În legătură cu paragraful scris cu roşu: să zicem că eu sunt un mecanic de locomotivă cu aburi, n-am casă, dorm pe cărbuni, toţi călătorii îşi doresc o gară, problema e că nu există gări, opresc trenul doar când îmi e foame, cea mai frumoasă gară ar trebui să fie undeva pe un ocean, într-un vagon e tot timpul iarnă… Cam din astea…
    Am înţeles bine? Ai vrut o idee pentru o schiţă de o mie de cuvinte?

  8. Pescarusu, merci, din pacate Lala abia s-a redescoperit pe sine, cu inteligenta va sta mai bine pe viitor, acum a fost ocupata cu propria persoana, noroc ca au rapit-o pe Crina, ca altfel…. 🙂

  9. Sky, frumoasa idee 🙂 Nu, mai mult de o mie, intr-o mie de cuvinte nu prea ma pot exprima. Va fi prima pentru saptamana viitoare… aaa, nu, peste doua saptamani ca saptamana viitoare voi fi la Bruxelles. Dar va trebui sa comentezi ca la cenaclul Luciei 😛

    Oricum, mai astept si alte idei, macar patru, sa am la ce ma gandi 🙂

Lasă un răspuns

