Sttt

harta11

http://dinastiile.wordpress.com

www.tritonic.ro

Datorita lui Shauki, puteti da click pe imagine pentru a o mari si salva

17 comentarii la “Sttt

  1. pfff..am avut mereu o problema(mare) cu punctele cardinale si cu distantele:)) deci poate sa fie si cu N in SV ca tot nu-mi dau seama decat dupa o aprofundare stil microscop.

    aaaa, in ce program ai facut-o? cum?

  2. Doru, se impunea 😀

    Silvana, nu am facut-o eu, Tritonicul. Puntele cardinale sunt invers, pentru ca asa am vrut eu 😛 Asa lucrez eu, nu pot lucra ca un om normal, pe o harta normala 😛

    Vania, la naiba, poate ti-o amintesti 😆

  3. Imi place!Da’ m-am ratacit de tot cand am vrut sa refac drumul Yassunei…(cu spiritul meu de orientare nu e deloc o surpriza:))

  4. Ionut, nu e greu deloc, bine, se vede si destul de rau, dar n-am cum sa o postez mai mare, poate face Shauki ceva sa o puteti downloada la dimensiunea maxima, atunci o sa vezi ca e simplu 🙂

  5. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 31 « Ioan Usca

  6. O sa ai lansare la Iasi 🙂 Ce super! Si eu care maine plec din Iasi 😦 Sper sa ne vedem in Bucuresti in curand!

  7. Harta imi aminteste de copilarie, de cartile stiintifico-fantastice. Cineva spunea mai sus de Jules Verne. Asa imi pare si mie.

  8. la imaginaţia mea hărţile mă cam încurcă 🙄
    da’ poate folosesc celor care n-au … 😉
    harta asta mi-a adus aminte de Constantin Chiriţă şi hărţile crimei din trilogia aia în alb … mamăăăăăăăă ce mi-a plăcut la vremea ei, chiar credeam că o să dau de criminal 😆
    bine că m-am lecuit cu … cititul, harta crimei mi-a distras atenţia şi pac ! altă crimă …
    Oana, ai citit Trilogia în alb ? 😉 pui hartă la poliţisă ? 😆

  9. Teo, inseamna ca nu prea ai mai citit carti fantasy.

    LZ, bine ai venit, in primul rand 🙂
    1. Harta este pentru o carte fantasy, deci e nimerita 🙂
    2. Si eu sper sa ne vedem in Bucuresti. Pe 5 mai, nu mai stiu la ce liceu 😛

  10. Cella, n-am citit Trilogia in alb, dar acum mi-ai dat de lucru 😀 Nu pun harta la politista, ca v-as duce prea des in apartamentul Crinei 😆

  11. Oana, pana la tine, nu. Nici macar Harry Potter. Filosofie pe paine, istorie cat cuprinde, cele specifice muncii mele si beletristica…Fantasy nu pre am agreat. Cred ca tu mi-ai deschis apetitul!!!

Lasă un răspuns

