Doar durere…

17

 

Cred că Vania a făcut cel mai frumos gest pe care l-a făcut el vreodată. Cel puţin aşa cred eu. Postul său aniversar, de astăzi, l-a dedicat Alicei Drogoreanu. Alice e artistă. Face poze. Poze de ce-a mai bună calitate. Dar acum, Alice are nevoie de ajutorul nostru, al tuturor. Şi cum nu ştie altfel să facă rost de bani, vă roagă să-i cumpăraţi pozele. Chiar merită. Eu zic să mergeţi la Vania şi să citiţi sau la Teo. Hai să nu uităm că suntem oameni. Să ajutăm un om la nevoie.

9 comentarii la “Doar durere…

  1. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 37 « Ioan Usca

  2. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 38 « Ioan Usca

  3. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 39 « Ioan Usca

  4. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 40 « Ioan Usca

  5. Am pregătit de ieri în draft ultimele patru capitole, aşa că te-am pinguit pe Luna plină, dar azi am actualizat linkurile, motiv pentru care te-am umplut de pinguri. Eventual, mai ştergi din ele pe cele devenite desuete…

Lasă un răspuns

