Dacă tac rămân mută?

Mă tot gândesc de vreo două săptămâni – linişte, vin şi cu poveşti belgiene, nu mă stresaţi. După cum spuneam: gândesc! Ceea ce e destul de rar, dar suficient de intens 😀

Nu, ar trebui să încep aşa: Bună, sunt Oana şi sunt nebună! Voi ar trebui să răspundeţi: Bună, Oana! Ceea ce, inevitabil, înseamnă că suferiţi de aceeaşi boală ca şi mine. Dar din moment ce vă tot adunaţi pe blogul ăsta nu pot avea pretenţii 😆

Ei bine, într-un fel am terminat „Indicii anatomice”. Chiar acum n-am chef de toate complicaţiile aferente, mai ales că urmează să mă tot fâţâii. Marţi la Iulia Haşdeu, vineri la Iaşi… şi Dumnezeu mai ştie pe unde apoi. Şi până în noiembrie-decembrie e suficient timp de şlefuit şi toate cele. Dar voiam să vă redau o scrisoare, exact aşa cum mi-a fost trimisă:

 

„ Doamna mea sau domnul meu,

Mă numeam Alex, în anul 2010 aveam treizeci şi şapte de ani. Când abia mă stabilisem la casa mea, alături de cea mai frumoasă femeie din lume, am fost ucis. Locuiam în România, Bucureşti, acum, în timpul în care scriu, ţara aceasta nici nu există. Poate vă vine greu să credeţi, dar m-am reîncarnat în anul 850 înainte de Hristos şi sunt alături de Homer. Greu de crezut, ştiu. Acum am treizeci şi doi de ani, iar în urmă cu zece zile m-a lovit un fulger. Atunci mi-am amintit tot. Viaţa mea anterioară, căreia îmi vine să îi zic „viitoare”. Ştiu cine m-a ucis şi încerc să găsesc o cale de-a transmite un mesaj în anul 2010, în ziua morţii mele. Un mesaj pe care soţia mea să-l găsească. Vreau ca asasinul meu să fie pedepsit. Sunt conştient că de aici nu voi scăpa decât prin moarte. Dar oare oamenii nu se reîncarnează în viitor? Cum am ajuns tocmai eu în trecut? Şi încă unul atât de îndepărtat? Şi cum să fac să nu schimb istoria? Oare voi reuşi? Încă nu ştiu ce e mai important pentru mine. E greu să trăieşti într-un timp atât de îndepărtat având amintiri atât de proaspete despre un alt fel de viaţă. Nu încerc să scap de ceea ce mi s-a dat, dar nici nu vreau să rămân un caz nerezolvat al secolului douăzeci şi unu. Şi ce e cel mai rău? Doar pe mine mă pot baza”.

 

Vedeţi? Pur şi simplu nu m-am putut abţine 😀 Dacă tăceam, cred că rămâneam mută pentru totdeauna.

29 comentarii la “Dacă tac rămân mută?

  1. O viitoare carte politista – fantasy sau ceva de genul 😛 No, e programata in octombrie 2010 deci mai intai sa o scriu 😆

  2. Lucia, marti ajung la Iulia Hasdeu 😛

    Doru, zici tu? Eu cred ca Indicii anatomice, se vor supara multiiiii, sa vezi ce scandal va iesi 😆 Abia astept 😀

  3. Lucia, mai minunat nici ca se putea 🙂

    Doru, e o carte politista, e normala ca dimensiune 180 si ceva de pagini.

  4. Da, blogul tău atrage felurite reincarnări interesante. Mă gândeam că reincarnarea regresivă ar putea coincide cu o vorbă foarte populară la noi…

  5. Tu ai scris asta??? Pentru ca SUPERB.

    Si pentru ca sunt obsedata de calatoriile in timp si tot ceea ce presupune viitorul si trecutul si de tot ceea ce presupune interactionarea cu alte persoane care nu sunt contemporane, mai ales unele atat de „batrane” ca Homer. chiar ador lucrurile astea.

    Ceva in gen :”aa…buna sa iti fie inima…Homere..eu…vin din viitor..stiu ca nu intelegi dar nici o problema, am destul timp. stii?…ce zici…mergem la o bere?” „…huh…?”

    adica…tre sa astept pana in 2010? nu, pe bune, mai bine nu puneai ca imi vine sa plang.

    Am o singura obiectie. Cum sa zici ca Romania nu va mai exista?? Romania va strabate timpurile pana la sfarsitul lumii! Asta nu imi convine, ca tara mea nu va mai fi[-( Noi Suntem Cei Mai Tari!

  6. aaaaa, in timpul in care scriiiii! ma prinsei:)))=)). scuze, de obiectie. Acum totul e perfect:-j Doamne. Buna, Oana, eu sunt zapacita! 😀

    oricum e foarte tare, f. f. f. tare

  7. bună Oana ! 😛
    pot întreba dacă ai citit ultima povestire a lui Feri, Restricţia ?
    poţi şi să te faci că nu m-ai auzit 😉 fragmentul ăsta parcă-i scris „la patru mîini” …
    Indiciin Anatomice nu o să facă nici un scandal, că nu o publică Bogdan, sigur 😛
    cum stai cu avocaţii ?, ai onorariile plătite, la zi ?

  8. Silvana, pe timpul lui Homer nu exista Romania, personajul s-a reincarnat in trecut 😉 Da, trebuie sa astepti pana in 2010 😛 A, te-ai prins 😀

    Cella, nu, nu am citit-o. Si Bogdan va publica cartea, nu am nume reale, ma pot da in judecata dar le va fi greu sa dovedeasca ceva 😉 Daca au bani si timp de pierdut, mie imi face bine si reclama negativa 😀 Deci se va publica.

  9. să fiu excuzată plzzzzzzzzzzzzzzzzz
    de-atîta rîs am uitat să-ţi doresc succes maxim astănoapte 😆 pentru întîlnireeeeeeeeeeeeeeee
    pui o poză cu manechiura, măcar fe face … plzzzzzzzzzz 😉
    să-ţi poarte noroc, … la juni şi june !!!

  10. Eu duc mai departe vorba lui Vania. Reincarnarea de-a idaratul e la fel ca oaia si taiatul gatului colegului mai avut, parte majoritara din samanta nemului astuia. Daca bagi si o tradare, o zidire la temelie a cuiva si o fraternizare cu codrul, cartea va fi de departe cel mai rasunator succes de la Zamloxes incoace 😉

  11. Oana,imi place fragmentul!Da’ tocmai 2010?!
    Povestea pare-si mai mult ca sigur va fi-promitatoare.
    Si eu ma gandeam candva cum ar fi sa ma reincarnez in trecut…Cred ca as fi potrivit pentru perioada Romaniei interbelice sau…evul mediu….Antichitatea ar fi prea departe…

  12. M3, mi-ai citit gandurile 😀

    Ionut, initial m-am gandit la Italia 1300 toamna, Inchizitie, trestie, apoi mi-am dat seama de un lucru. Stii ca istoricii nu sunt convinsi de trecerea lui Homer prin aceasta lume? Desigur, Homer ar fi putut fi un pseudonim, dar cine era el? Asa ca o sa imbin doua planuri si va spun eu cine era Homer 😆 Am visat eu intr-o noapte 😆

Lasă un răspuns

