Mâine eu, poimâine Dolea…

afisscoli_doleabh

tritonicscoala_oana1

Şi Bogdan, desigur. Voi aţi observat că cel mai câştigat e Bogdan? Sigur că aţi observat, altfel cum. Aşa că mâine am decis să-l las lângă liceul Iulia Haşdeu 😆 Miercuri se duce la Mihai Viteazu, să mai facă şi o pauză. Eee, ce se ţine atâta după noi? Cred că după urmează Marian Coman, dar nu sunt convinsă, pentru că ordonată cum mă cunoaşteţi, am pierdut lista autorilor care se duc la licee. Dar o aflu eu şi vă spun.

Până atunci nu îl rataţi pe Răzvan Dolea şi, desigur, pe Bogdan Hrib, la liceul Mihai Viteazu.

Cu mine vă veţi vedea pe 8 mai la Iaşi. Dar până atunci mai stăm de vorbă. Mă duc să dorm 😀

invitatie-librex-rr_bm1

12 comentarii la “Mâine eu, poimâine Dolea…

  1. Nu mi-ai mai raspuns la intrebare, Oana. Daca printez afisul asta si vin cu el la lansare, pot sa-ti cumpar cartea cu o reducere de 50% ? Nu de altceva, da’ imi place sa imbin utilul cu placutul… :))

  2. Aici o sa spun doar atat 😀 : din cauza unei teze care avea sa se tina in sala respectiva nu a fost mai mult timp. Nu-i bai, Bogdan a zis ca facem si la anul 😉

Lasă un răspuns

