Am căzut la datorie

Cu toate că n-am simţit cu adevărat oboseala zilei de ieri, la ora unu am căzut la datorie. Chiar dacă am dormit şi ieri pe zi, parcă noaptea nu mai ajungea la mine. Dar a ajuns, şi pentru prima oară în ultimul an, n-am visat. Adică am dormit aşa cum se doarme: bubă. Iar acum mă pregătesc pentru Iaşi. Normal, iar coafor, iar manichiură, iar, iar şi iar. Desigur, să nu uit de spălarea maşinii. Nu de alta, dar ieri, când am ajuns acasă, un dobitoc de căţel, mare şi gras, a găsit de datoria lui să se urce cu totul în maşina mea. Şi mi-a lăsat nişte lăboaie de nici nu vă puteţi închipui. Cu cine să mă cert, că am avut nevoie de ambele mâini pentru a-l împinge afară 😀

Mâine pe drum, poimâine lansare şi iar pe drum. Şi uite aşa, vorba cumnatei mele, fără să vreau, ajung să văd toată ţara. Păcat doar că n-am prea mult timp să văd Iaşul. Ne vom întoarce repede, repede. Cum de ce aşa repede? Păi să nu uitaţi, citiţi afişul de mai jos. No, şi cu asta v-am lăsat, mă aşteaptă nebunia. Oh, iar fac bagaje? Abia ce le desfăcusem. Doamne!

 

Ah, era să uit. Voi aţi remarcat că de când tot lansez la Regine o fac doar împreună cu Blestemul? Să fie un semn? Să ajungă Blestemul Reginelor sau Reginele Blestemate de Manuscris? O fi ceva 😀 Ar fi interesant ca Stelian Munteanu să se întâlnească cu Yassuna la un moment dat. El cu pistolul, ea cu sabia. Ăăă, nu, n-ar fi tocmai corect, cu toate că eu am încredere în Yassuna că îi va scoate ochii lui Stelian 😛

No, şi uite aşa o să mă duc la plimbare cu Blestemul după mine 😀 See you! Pe sâmbătă, duminică avem din nou treabă 😉

afis_corinacretu_22

Afişul a fost realizat de Shauki

 

UPDATE: Reginele pot fi comandate: Reginele I Reginele II

6 comentarii la “Am căzut la datorie

  1. vazui că volumul I-i revizuit !!! 🙄
    ce fac ? – ofer vol I, nerevizuit da’ cu autograf contra vol. I revizuit la oferta Tritonic + vol. II ???
    am rămas blocată în dilemă 😛

    Oana, drum benefic … vorba Luciei : TURISM LITERAR scrie pe caravana voastră
    eu ştiu sigur că Yass îl „termină” măcar nervos pă S.M. 😆

    Shauki-i meseriaş !!!
    da’ sala aia vînătorească din cornu ăla unde-i pe hartă ?
    oraşul, frate … ori „ne imaginăm” ? 😆

    BAFTĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ LA LANSARE !

Lasă un răspuns

