Înainte de-a pleca…

logomovieplex8x8cmmodifds1                  siglahollywood

Trebuie să vă vorbesc despre Coraline, filmul, nu cartea. Adică de data asta filmul. Doar v-am spus că merg la film. Coraline 3D. Mi-a plăcut enorm. Acum nu ştiu dacă mi-a plăcut pentru că a fost prima oară când am văzut un 3D sau datorită regiei excepţionale.

Trebuie să recunosc că pe alocuri mi s-a părut mai bun filmul decât cartea şi e prima oară când mi s-a întâmplat asta. Şi efectele speciale chiar nu au avut nimic de-aface. Regizorul foarte bun, efectele geniale, 3D-ul fenomenal. Acum nu ştiu dacă prefer mai mult filmul sau mai mult cartea. Ambele poate. Fiecare are ceva special. Până la urmă vorbim despre aceeaşi poveste, dar între citit şi vizionat e o diferenţă.

Sfatul meu e să vedeţi şi filmul, s-ar putea să rămâneţi surprinşi la modul plăcut. Filmul se poate viziona la Plaza. Ştiţi unde e, nu?

 

Bun, acum mă duc la bagaje. Byeee, o să am telefon, dar nu şi net 😀

10 comentarii la “Înainte de-a pleca…

  1. Pingback: Ploaie de vară « Ioan Usca

  2. Pingback: Sensul vieţii « Ioan Usca

  3. asta era o postare pentru bucureşteni 😛
    am dat o raită p-aici să ne salut pe noi, aştialanţii … da’mulţii

  4. Si eu am vazut chiar joia asta filmul! Mi-a placut tare mult. Nu citisem cartea asta inca dar eram fan Gaiman inca de cand citisem prima carte si anume „Zei Americani”.

Lasă un răspuns

