Trei săptămâni şi-a dispărut

luna

Trebuie să vă amintiţi de „Lună plină”, ei, acum e goală. Sigur vă amintiţi că a scris şi Vania despre ea. Şi or mai fi scris şi alţii. Tocmai am aflat că stocul a fost epuizat. Aşa că se retipăreşte. Doar trei săptămâni? Ce mă enervează englezii ăştia 😀

27 comentarii la “Trei săptămâni şi-a dispărut

  1. si imi venise pensia si voiam sa o iau:)) ma rog… era doar un gand dar de citit tot o citesc…

  2. Eu de o saptamana incerc sa o citesc si nu reusesc din cauza tezelor. Dar au trecut, in sfarsit!

    Imi place dar sunt prea multe scene d’alea… Ii spuneam lui Shauki ca-i cam porcoasa pentru mine. Adica da prea multe detalii na. Daca apare si volumul doi, nu-l citesc.

  3. Aaa, Alle, depinde cu cata maturitate privesti lucrurile 😛 Nu stiu, nu tocmai o carte pentru adolescenti, dar mie mi-a placut foarte mult. Tu decizi.

  4. HA!! Oanaaaa!! Azi e 14. Ieri a fost 13. Ce trebuia sa se intample ieri? 😀 Ceva ce tu m-ai asigurat ca o sa se intample…

  5. Da, tocmai. Am zis asta este. Pe 5, pe 13, nu e cine stie ce diferenta. Dar nici pe 13? 😦

    oana stoica-mujea (6/05/2009 8:24:13 PM): nu ma enerva ca iese
    shauki (6/05/2009 8:24:24 PM): daca nu iese, pe tine te bat
    oana stoica-mujea (6/05/2009 8:24:46 PM): normal, orice nu iese la Tritonic in capul meu se sparge

  6. Ei, ti-a zis Bogdan ca o sa iasa la targ, acum ce mai e pana la targ. Hai ca-ti povestesc eu cartea daca vrei 😀

    Vin, la sfarsitul lui Iunie, na 😛 Si tin minte ca trebuie sa te urechez. Pana atunci tu termina cu scoala 😉

  7. 1. Bogdan nu mi-a zis nimic. Ori eram eu beat si nu-mi amintesc (dar stii ca nu eram beat) ori cred ca ati vorbit voi inaintea mea si ati uitat sa-mi mentionati aceasta „mica” schimbare.
    2. Ai citit deja cartea? Pai bravo ba, eu fac 13-14 pe aici, si voi o cititi inaintea mea. Rusine sa va fie!
    3. Cu ce ocazie vii? Lansezi carte? Unde? Cand exact, ca eu la sfarsitul lui iunie am BAC-ul… 😦

Lasă un răspuns

