Vă mai bat la cap cu cărţile?

 

Ei bine, ţinând cont că azi a fost zi grea de cumpărături, adică de-ale casei: mâncare, dero, periuţe de dinţi, din astea; normal că nu puteam rata raionul de cărţi. Îmi pare rău doar că n-am fost mai atentă, pentru că Veronica mi-a spus pe facebook că a apărut „Taltos” a treia cartea din seria „Ora vrăjitoarelor” a Annei Rice.

În schimb, am dat peste continuarea cărţii „Hotel Transilvania” adică „Palatul”. No, asupra contelui de Saint-Germain mereu a fost o aură de mister – vorbesc de realitate – mi se pare normal să fie şi personaj de carte. Abia aştept să o citesc.

Cu aceeaşi ocazie, a cumpărăturilor, am reuşit să-mi cumpăr şi două din cele trei cărţi „Trilogia Millennium” a lui Stieg Larsson. Autorul ăsta m-a intrigat când mergeam cu trenul spre Bruge. Toată lumea îl citea, indiferent că era ediţia în franceză, germană, italiană sau mai ştiu eu ce. Toţi ăia din tren aveau una din cărţile trilogiei. Trebuia să ajung şi eu la el, păi nu?

Şi dacă tot mi-a sărit în ochi „Căi de acces la ezoterismul occidental” nu m-am putut abţine. Aşa că zilele astea am de lucru. Interesant e că acum citesc vreo şase cărţi în acelaşi timp. Una am terminat-o, dar despre aceea nu vă pot vorbi cât mai ţin la viaţa mea. Şi ţin 😀

 

O, da, sunt în pauză de scris, de aia citesc ca apucata. Nu v-am spus? 😀

UPDATE: PE DINASTII O POVESTE MINUNATA 😉

28 comentarii la “Vă mai bat la cap cu cărţile?

  1. Stiu, Vania, dar asa ma distrez eu 😛

    Tavi, ce diferit esti tu fata de Vania 😆

    Crina, exagerezi, serios acum 😀

  2. Oana,
    Treaba aceasta cu cartile ,zau ca trebuie insistat.Trecand mai ieri pe la vechea librarie de unde in anii lui ceasca imi faceam plinul,librareasa ma anunta cu lacrimi in ochi ca libraria se va inchide definitiv.Pentru patronul de librarii nu mai este rentabila.Nu se mai cumpara carte si papetaria este mai ieftina la supermarket.Trist dar adevarat.Nu se mai citeste si din pacate tinerii nu mai au acest apetit.Se multumesc cu netul si spoiala de cunostinte.Si cat umblam mai ieri dupa carte buna. Cu drag,tata Borgo.

  3. Tata Borgo, de citit se citeste, problema e ca nu se cumpara. Iar tinerii citesc, mi-a fost dat sa vad cu ochii mei si sa aud cu urechile proprii.

  4. Pingback: Pregătiri « Ioan Usca

  5. Felicitari Oana! Ar trebui sa te urmeze cat mai multi, sa cumpere, pentru a invinge criza. Chinezii din nu stiu care provincie au ales sa salveze industria locala de tutun, obligand toata suflarea sa fumeze … 😀

  6. eu nu oblig pe nimeni … 😉 DAR …
    William Trevor – Citindu-l pe Turgheniev … dragoste instantanee, fascinaţie, necuvinte … doar … comandat URGENT toate titlurile apărute în limba română 😆
    absolut cucerită, sedusă, (re)întoarsă spre CLASICI

  7. Pingback: Zborul – 1 « Ioan Usca

  8. Cella, dap, am citit-o odinoara, si eu m-am intors spre clasici, pana imi vine sa citesc o politista sau un thriller macabru 😀

Lasă un răspuns

